У незвичному для цінителів сценічного мистецтва місці — клубі «БК «Промзона», — розпочався ювілейний, десятий театральний фестиваль «Мистецьке Березілля». Вже відбулося декілька вистав, які підтвердили стійкий статус «Березілля» як фестивалю-лабораторії, направленого насамперед на підтримку театральних студій, експериментальних, студентських колективів. За словами незмінного керманича фестивалю, Сергія Проскурні, нинішнє видання його дітища планувалося як свого роду «фестиваль фестивалів», на якому, протягом традиційного місячного марафону, повинні виступити кращі театри, які коли-небудь відвідували «Березілля».
Одним з таких, вельми цікавих, сценічних організмів, був німецький дует мультиінструменталістів Теодора Росса та Вільгельма Брюка, який вже гостював у нашому місті в 1997 році. Як і тоді, дует продемонстрував програму, що складалася з творів відомих авангардних композиторів ХХ століття — Челсі, Гельмута Лакхенмана та Мауріціо Кагеля. Екстравагантність самих виконавців, які вийшли, наприклад, на сцену босоніж, вторила своєрідності самої музики, яку вони грали. Найбільш незвичні способи звуковидобування, десятки небачених та нечуваних інструментів, структура самих творів, які включали в себе фрази, шуми, обривки мелодій, фонограми, одинаково як і артистизм самих гастролерів — все це, поза сумнівом, зробило виступ німецького дуету найбільш помітною подією першого тижня фестивалю.
А вже сьогодні та завтра київських глядачів чекає абсолютно драматична насолода — на сцені Молодого театру виступить один з кумирів не тільки нашого фестивалю, але й усієї театральної співдружності СНД — Євген Гришковець зі своїми прославленими моноспектаклями «Як я з’їв собаку» та «ОдноврЕмЕнно». Багатогранний талант Євгенія — автора, режисера та виконавця своїх п’єс-монологів, не потребує зайвих рекомендацій і, напевно, як і в минулому році, бурхливі овації киян йому забезпечені. Серед інших помітних вечорів цього тижня «Березілля» потрібно також відзначити спільний концерт легендарного російського ансамбля Дмитра Покровського з українськими фольклорними групами «Древо», «Отава», «Володар» та естрадною зіркою Катею Чилі.
Відкриваючи фестиваль, головний «березiлець» Сергій Проскурня стверджував, що зберегти свій почин в життєздатному вигляді коштувало чималих зусиль. Дійсно, латана-перелатана «малобюджетність» стала за минулі роки справжнім бичем для «Березілля». Однак допоки є у Києві театрали — цей, ні з чим не порівнянний форум сценічних починів буде існувати.