Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Дитяче «Євробачення-2009» і Марія Приймаченко

НТК представила логотип конкурсу і шукає ведучих
13 серпня, 2009 - 00:00

Триває підготовка до міжнародного конкурсу «Дитяче Євробачення-2009», який цього року відбудеться в Києві 21 листопада. Україна в конкурсі братиме участь вчетверте. Про це повідомляє прес-служба Національної телекомпанії України. 11 серпня НТКУ представила логотип дитячого пісенного конкурсу, а також оголосила конкурс ведучих.

Дитяче Євробачення — це теж Євробачення, незважаючи на те, що ця подія менша за масштабами та інформаційною підтримкою, можна сказати, що це молодший брат великого бренду. Відповідно, увага до події буде значною не лише в нашій країні, а й серед європейської спільноти, особливо в країнах — учасниках Європейської мовної спілки. Потрібно донести певну інформацію про Україну, нашу культуру. Ми будемо орієнтуватися на емоції, адже маємо справу з дітьми, а вони — прості та щирі. І саме на емоції залу та реакції глядацької аудиторії ми будуватимемо режисуру шоу. Зал у Палаці спорту має стати активним учасником концертної програми та телевізійного шоу», — зазначає виконавчий продюсер Дитячого пісенного конкурсу Євробачення-2009 Руслан ТКАЧЕНКО.

За його словами, в рамках конкурсу з 16 по 21 листопада відбуватиметься так званий Тиждень дитячого Євробачення, який включатиме в себе вечірку-відкриття, екскурсійні та соціальні програми. Головне сценічне дійство пройде 21 листопада в Палаці спорту. Перший національний транслюватиме його у прямому ефірі починаючи з 21.15.

Сублоготип конкурсу був створений за мотивами творчості Марії Приймаченко, а саме картини «Соняшник життя». «Вона базується на традиційному понятті «Дерево життя», яке відображає розуміння нашими предками побудови світу. І тут закладено дуже багато виключно української культурної традиції. Дерево життя можна знайти на різних національних елементах українців — вишиванках, національних орнаментах, з цим пов’язано багато історій і народних легенд», — пояснює Руслан Ткаченко. На його думку, ідея, закладена в сублоготип, буде зрозуміла і дітям, і всім європейцям. «У цей логотип закладена й соціальна складова, й екологічна складова, яка теж дуже важлива для європейської спільноти», — зазначає виконавчий директор конкурсу. Креативний дизайн і адаптацію елементів творчості художниці до Євробачення виконує відомий в Україні та світі художник-аніматор Степан Коваль.

Окрім того, 11 серпня НТКУ оголосила конкурс ведучих дитячого Євробачення. Серед вимог, які висуває телекомпанія до потенційних кандидатів на цю роль, — вільне володіння англійською та українською мовами, розкутість, володіння собою, навички сценічної майстерності, сценічна мова, пластика, вік 20—45 років, резюме та фото. Прийом заявок відбуватиметься до 31 серпня. Кастинги пройдуть 1—2 вересня.

Газета: 
Рубрика: