Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Гламурненько...

18 березня, 2006 - 00:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Києві продовжується Український тиждень моди, який об’єднав, нагадаємо, «Сезони моди» і міжнародний фестиваль «Київський подіум». Об’єднання зусиль не пройшло непоміченим. По-перше, масштаб: на тижні буде показано 37 колекцій. По-друге, до українських дизайнерів приєдналися їхні колеги з Росії та Грузії, що завжди цікаво — можна наочно порівняти трендовість і рівень виконання колекцій. Проте очікуваний показ російського творчого дуету — Єва Польна (солістка групи «Гости из будущего») і Наталя Солдатова — особливого ажіотажу не викликав. Їхня колекція чоловічого одягу сезону осінь-зима 2006/2007 називалася «Чоловіки по виклику» (на фото — праворуч), розрахована на жителів сучасного мегаполісу, причому жителів специфічних, які віддають «перевагу клубним вогням великого міста» а не світлу дня і впевнених, що епатаж — це найвірніший засіб підкорення жіночих і чоловічих сердець.

Не менш гламурний, хоч абсолютно в іншому стилі одяг, показала українська новостворена торгова марка WAWA. Назва її походить від початкових букв імен власника торгової марки — відомого футболіста Владислава Ващука (він є обличчям чоловічої лінії одягу) та відомого донецького дизайнера Віктора Анісімова. Їхня колекція, відзначена спортивним шиком, присвячена, як неважко здогадатися, майбутньому чемпіонату світу з футболу й розрахована на заможних вболівальників. Обличчям жіночої лінії торгової марки стала олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики Лілія Подкопаєва (на фото — ліворуч).

Ганна ШЕРЕМЕТ, «День»
Газета: 
Рубрика: