Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Канал стартував...

13 травня, 2004 - 00:00

11 травня пройшли урочистості, присвячені початку будівництва першої черги каналу Дунай — Чорне море. Присутній на них міністр транспорту України Георгій Кирпа заявив, що експлуатація каналу Дунай — Чорне море приноситиме країні щорічно 50 мільйонів доларів прибутку. До речі, рівно два роки минуло відтоді, як почало вирішуватися питання про будівництво глибоководного каналу в українській частині Дунайського заповідника. Нагадаємо, що проект викликав серйозні заперечення з боку Академії наук і міжнародної екологічної громадськості. Однак міністерство транспорту твердо збирається 24 серпня цього року ввести до експлуатації першу чергу будівництва каналу в гирлі річки Бистра. За словами Георгія Кирпи, ціна за проходження українським судноплавним каналом у гирлі річки Бистра буде втричі меншою, аніж судноплавними каналами сусідньої Румунії. Це дозволить менш аніж за 9 років окупити всі витрати на будівництво. Основна конкурентна перевага нового каналу полягає в двосторонньому русі ним кораблів і цілодобовому режимові роботи. Канал розраховано на судна осадкою 7,2 метра і він має сприяти відродженню великотоннажного судноплавства в українській частині Дунаю трасою 7-го міжнародного транспортного коридору та забезпечувати надійний зв’язок Дунаєм з країнами Європи, Азії та Близького Сходу. Крім того, це будівництво покликане сприяти відродженню українських по ртів, міст і сіл Придунав’я.

Генеральним підрядчиком будівництва виступає німецька фірма «Josef Mobius Bau Aktiengesellchaft». Планується, що довжина каналу становитиме 3,5 кілометра, глибина — понад 8 метрів, а ширина — 85 метрів.

Олена АСТРАХОВИЧ, «День»
Газета: 
Рубрика: