Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / УКРАЇНА

18 листопада, 2010 - 00:00

Звикаємо купувати українське

Минулого тижня у столиці українські торгові марки вчергове представили свої колекції. Trade Mark Defile (ТМD), засноване Українським Тижнем Моди, проводиться щороку, починаючи із 2005-го року. ТМD об’єднує покази колекцій масового одягу українського виробництва, що від колекцій прет-а-порте (які представляє Ukrainian Fashion Week) відрізняються орієнтацією на масового споживача, а не ексклюзивністю, а також значно доступнішими для споживачів цінами. Під час Trade Mark Defile, 12 листопада, цього разу відбувся також і семінар-тренінг у рамках бізнес-програми для спеціалістів модної індустрії. Тема, підказана часом — «Формування та розробка асортиментної матриці ТМ».

Утім, найперше завдання Trade Mark Defile — це популяризація масового одягу українського виробника серед споживачів, які наразі віддають перевагу іноземним брендам та маркам.

«ТМД дає можливість представити не лише колекції торгових марок, які виробляють одяг великими тиражами. Зрозумівши, що представники деяких сегментів української легкої промисловості не мають власної платформи, тобто майданчика для презентації, ми вирішили надати подіум ТМД і для них — зазначає засновник та голова оргкомітету UFW Ірина ДАНИЛЕВСЬКА. — Протягом п’яти років існування Trade Mark Defile ми щоразу даємо можливість українцям упевнитись, що масовий одяг українського виробництва — модний, якісний і має привабливі ціни. Ми сприяємо формуванню громадської думки на користь українського виробника одягу».

І хоча цього разу ми побачили всього-на-всього п’ять показів (серед них — колекції торгових марок ТAGO, Miss M, Natali Bolgar, весільне вбрання від Slanovskiy, а також хутряна мода від Костянтина Пономарьова та хутряної компанії BeautyFur), за словами представників українських ТМ, з кожним роком, хоча й поволі, інтерес українців до українського одягу зростає. Інга ВИШНЕВСЬКА, Український Тиждень Моди, спеціально для «Дня»

Громадський комітет закликав усіх людей доброї волі 27 листопада запалити Свічку пам’яті

Учора в стінах Києво-Могилянської академії відбулося засідання Громадського комітету, на якому затверджено план всеукраїнських заходів до Дня пам’яті жертв Голодомору-геноциду 1932 — 1933 років в Україні під загальною назвою «Голодомор 1932 — 1933 — це геноцид. Пам’ятаймо». Учасники громадського комітету закликали усіх людей доброї волі, незалежно від національності, громадянства та віросповідання, усіх, хто поділяє біль та скорботу українського народу, 27 листопада о 16-й годині запалити свічку пам’яті за душі тих, хто став жертвою Голодомору. Вони звернулися до церков та релігійних організацій України з проханням провести молитовні заходи, взяти участь у жалобних заходах із вшанування пам’яті Голодомору-геноциду. Громадський комітет також закликав журналістів виявити громадянську позицію, запросити українців запалити свічку пам’яті 27 листопада о 16-й годині, активно висвітлити історію Голодомору-геноциду, опублікувати історичні матеріали та архівні документи, показати документальні фільми, зробити тему Голодомору-геноциду провідною у випусках газет (журналів), на телебаченні, радіо та інтернет упродовж поминального тижня і 27 листопада. Громадський комітет звернувся до політичних партій, громадських організацій та інших інституцій громадянського суспільства на аполітичній основі, за відсутності партійної чи іншої символіки, під національними прапорами із траурними стрічками в Києві та на місцях приєднатися до акції «Голодомор 1932 — 1933 — це геноцид. Пам’ятаймо» 27 листопада 2010 року. Нагадаємо, до складу Громадського комітету увійшли знакові постаті в громадському, мистецькому та духовному житті, історики, філософи, науковці та представники академічних установ.

Газета: 
Рубрика: