Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / УКРАЇНА

15 жовтня, 2009 - 00:00

Олег Блохін став «легендою всіх часів»

Бразилець Роналдіньо став лауреатом міжнародної премії Golden Foot-2009, а Олег Блохін удостоївся визнання як «легенда всіх часів». Лауреата премії Golden Foot-2009 визначали любителі футболу через інтернет. Всього було подано 158 470 голосів. За півзахисника «Мілана» висловилися 43 755 осіб. На наступних місцях — іспанець Рауль (31 762 голоси), француз Тьєррі Анрі (25 537) та італієць Джанлуїджі Буффон. Премія, яка патронується князем Монако Альбером II, вручається як діючим футболістам старшим 29 років, так і ветеранам. Минулого року її лауреатом став інший бразилець — Роберто Карлос. За традицією, обранці залишають відбитки своїх ніг на набережній в Монако. Рік тому на Алеї чемпіонів «наслідив» Ігор Беланов, а 2005-го — Андрій Шевченко, який переміг як іще граючий футболіст. Нині «легендами», крім Блохіна, визнано поляка Збігнева Бонека, колумбійця Рене Ігіта, німця Карла-Хайнца Румменігге і бразильця Нілтона Сантоса, який, правда, приїхати в Монако не зміг, тож його представляв один із керівників клубу «Ботафого».

Unian.net з посланням на «Спорт-Экспресс» цитує Олега Блохіна: «Дуже вражаюча церемонія. Дивно, наскільки довгою і вдячною може бути пам’ять футбольних уболівальників — адже стільки часу пройшло з тих пір, як я перестав виходити на поле. Виходить, що Блохін став третім, після Ігоря Беланова та Андрія Шевченка, футболістом з пострадянського простору, який «наслідив» на знаменитій Алеї чемпіонів. Трохи шкода, що не вдалося сфотографуватися з князем Монако Альбером II. За регламентом церемонії Golden Foot монарх особисто вручив нагороду тільки діючій зірці — Роналдіньо і відразу поїхав. Втім, «сімейна» фотографія всіх лауреатів премії-2009 теж вийшла на славу. Вона висітиме в моєму домі на найвиднішому місці».

Соціальна реклама в Україні — «Серце, яке має бачити!»

10—11 грудня в Будинку кіно відбудеться ІV Національний фестиваль соціальної реклами. Про роль та перспективу розвитку соціальної реклами в Україні йшла мова на вчорашній прес-конференції. Всі учасники зійшлися на трьох основних пунктах: по-перше, в країні існує проблема законодавчої неврегульованості цього виду рекламної діяльності; по-друге, помітні тенденції мімікрії політичної реклами в соціальну (з одного боку, це непогано, а з другого — можливі певні маніпулятивні дії з боку замовників такої реклами); по-третє, наявне підвищення інтересу та попиту на соціальні проекти рекламного формату. «Сьогодні соціальна реклама в нашій державі вийшла на серйозний рівень. І вона потребує вже не кількісного, а якісного обговорення. За моїми даними, в Україні є 80 тисяч рекламних площ, з них лише 5% минулого року було віддано під соціальну рекламу, цього ж року цей показник становить 10—12%. Мені здається, що це свідчить про інтерес до даного виду рекламної продукції, про потребу у висвітленні проблем нашого суспільства», — розповіла «Дню» Світла Толстухова, заступник міністра України у справах сім’ї, молоді та спорту. За словами Ірини Кузнєцової, голови журі ІV НФСР, голови правління Всеукраїнської рекламної коаліції, основним критерієм оцінювання на ІV фестивалі стане «апеляція до душі»: те, яким чином ці твори впливають на людей. Цього року НФСР представить також три нові номінації — державна соціальна реклама, соціальна реклама фондів та громадських організацій та соціальна журналістика. Олена РЯБЕЦЬ, «День».

Відшукав інвесторів у... відпустці

Цьогорічну відпустку ковельський міський голова Сергій Кошарук проводив у Польщі, де в Ковеля вже є кілька міст-побратимів. Проте цього разу він зустрічався з потенційними інвесторами з міста Глогов. Тутешнє комунальне підприємство має цікавий досвід у збиранні, транспортуванні та сортуванні побутового сміття, що є досить актуальним не лише для Ковеля. Поляки готові інвестувати сміттєсортувальну лінію і в Ковелі. Вони мають великий досвід із залучення приватних інвестицій через створення спільних підприємств з часткою комунальної власності, що є вигідним і для Ковеля. Бо такий підхід дає мешканцям більше гарантій щодо стабільності роботи та помірних тарифів. Є цікавість у спілкуванні та співпраці з українськими партнерами з боку медиків міста Глогов, котрі незабаром уже прибудуть на Волинь і готові допомогти колегам з медичного територіального об’єднання новим обладнанням. Цікаві новинки запозичив Сергій Кошарук і в польських транспортників. У Глогові вже запроваджено електронний квиток та моніторинг рейсів автобусів, що хоче зробити в себе й ковельський міський голова, повідомляє Наталія МАЛІМОН, «День», Волинська область.

Газета: 
Рубрика: