Брат колишнього прем’єр-міністра України Павла Лазаренка — Іван Лазаренко, який нині обіймає посаду заступника голови Дніпропетровської облради, звинуватив керівництво облдержадміністрації в зриві планів будівництва метрополітену. Виступаючи на сесії обласної ради, він заявив, що 2007 рік стане першим, коли не вдалося пройти жодного метра підземних виробіток, незважаючи на те, що з державного бюджету виділялося 58 млн. гривень. Без урахування коштів спецфонду, який поповнюється від продажу землі, уточнив І. Лазаренко, реально можна було отримати 41 млн. гривень. Проте й ці гроші в основному залишилися незапитаними. До кінця року, попередив заступник голови облради, ще залишається можливість отримати частину цих коштів, але лише в тому випадкові, якщо облдержадміністрація зробить «героїчні зусилля». В іншому випадкові виділені гроші просто повернуться до державного бюджету.
Тим часом, за словами І. Лазаренка, метрополітен, який будується, вже покинули 150 фахівців, оскільки заборгованість із зарплатні досягла 8 місяців. Протягом року з проблем спорудження дніпропетровського метро було проведено лише одну «оперативку» з участю першого заступника глави облдержадміністрації. Її керівництво, заявив І. Лазаренко, «всіляко ухиляється» від розв’язання питань, незважаючи на те, що саме облдержадміністрація визначена урядом як замовник будівництва. Більше того, молодий губернатор Дніпропетровщини Віктор Бондар виступив із ініціативою передати функції замовника міськраді Дніпропетровська. Проте, на думку І. Лазаренка, «тягнути такий серйозний об’єкт, як метро, місту не під силу». За минулий рік міська влада Дніпропетровська змогла виділити на ці цілі лише 100 тисяч гривень. Щось незрозуміле, вважає заступник голови облради, твориться й навколо центрального майдану Дніпропетровська, який мало не віддали під будівництво підземних крамниць і автопаркінгу. Тим часом, саме тут планом будівництва метрополітену передбачено спорудження станції «Центральний універмаг». Ініціатори будівництва підземних магазинів обіцяють освоїти підземні горизонти всього за півтора року і вкласти в об’єкт $ 63 млн. інвестицій. Подібні плани І. Лазаренко вважає нереальними й навіть підозрілими, оскільки, за його відомостями, ніхто на ділі не узгоджував їх із дирекцією метрополітену, який будується. Для того, щоб добудувати три станції першої лінії метро на початок футбольного чемпіонату Євро-2012, заявляє І. Лазаренко, потрібна «тверда воля губернатора».