Авторський концерт відбуватиметься в рамках циклу Music-review WEEKEND (це спільна мистецька акція Національного порталу академічної музики Music-Review Ukraine та Національної спілки композиторів України). У програмі виступатимуть відомі українські виконавці: скрипалька Богдана Півненко, віолончеліст Олександр Пірієв та піаністка Ірина Стародуб, які виконають камерні твори маестро. Сюрпризом для публіки стане виступ самого Мирослава Михайловича — прозвучать мелодії, які композитор написав у джазовій обробці, надихнувшись класичною спадщиною Моцарта та Бетховена.
— Я не пишу музику для еліти, — підкреслює М. Скорик. — Я пішов шляхом синтезу: об’єднав класичні традиції із сучасними ритмами. Не займаюся авангардом, а моя головна мета, щоб музику розуміли різні люди. У1960-ті спробував в українську естрадну музику внести сучасні ритми, зокрема джазові елементи. Потім цим шляхом пішли мої колеги — Івасюк і Поклад. Можна пригадати романс «Намалюй мені ніч», який я написав у ритмі танго-блюз на слова Миколи Петренка, а популярність цій пісні принесло чудове виконання Софії Ротару, або перший український твіст «Не топчіть конвалій» (слова Ростислав Братуня) — з репертуару вокально-інструментального ансамблю «Веселі скрипки». Нині це вже естрадна класика...
Писати релігійну музику — складна й відповідальна справа, бо вона звертається до найкращих почуттів людини, має бути глибокою і правдивою, тому не припускає поверховості, самозакоханості автора у своєму таланті, зверхності до слухачів...Я правнук священика, виріс у родині, яка ніколи не хизувалась показною побожністю, проте ці цінності завжди сприймала як найголовніші. Предки з маминої лінії були священиками: Юліян Охримович, Амврозій Крушельницький, Григорій Савчинський...
Мені цікаво було працювати з кінематографістами (Скорик автор музики до таких уже легендарних стрічок, як «Тіні забутих предків» Параджанова, «Високий перевал» Денисенка, «Гуси-лебеді летять» Муратова і навіть мультика «Як козаки куліш варили» Дахно. — Т. П.), давати нове життя фольклору й класиці, а тому чимало зробив обробок на ці теми. Кожний композитор повинен шукати свій стиль...