Дитину-лідера легко впізнати — вона завжди на видноті, і, здається, з кожним днем стає все більш упевненою в собі. Але навіть коли вроджених навичок до цього немає, мистецтву «бути першим» можна навчитися. Протягом останніх чотирьох років кілька сотень українських дітей з різних міст пройшли своєрідну «лідерську школу» проекту «Dreams + Teams», який фінансувала та втілювала в життя Британська Рада в Україні. Під час програми дітей тренували британські викладачі, які розповідали своїм вихованцям про правила спілкування з VIP-персонами, вчили давати інтерв’ю пресі, власними силами організовувати спортивні фестивалі, ярмарки, беручи при цьому до уваги потреби людей з обмеженими можливостями. В Україні у проекті взяли участь як звичайні школи, так і заклади для дітей з обмеженими можливостями, вихованці інтернатів та дитячих колоній. За чотири роки роботи проекту його учасниками стали понад 230 дітей та 6 тис. членів місцевих громад з п’яти українських міст — Києва, Одеси, Львова, Харкова, Мелітополя.
Про свої перемоги варто розповідати — так вчили майбутніх юних лідерів під час проекту британські тренери, і тепер цю пораду діти використали на практиці. На честь завершення програми у Британській Раді пройшла акція «Творчість не має меж». На виставках та фестивалях діти продемонстрували свою творчість та розказали про свої успіхи у рідних містах. Відкриваючи святкову акцію, посол Великої Британії в Україні Лі Тернер відзначив, що «учасники, які взяли участь у проекті, народилися після 1991 року. Це ті, хто буде керувати Україною за кілька років. Отже, навички керівництва дуже важливі не тільки для самих дітей, а й для всієї держави, яку вони змінюватимуть».
За словами Наталії Василюк, заступника директора з проектів Британської Ради, похвалитися «Dreams + Teams» і справді є чим. Зокрема, в Одесі учасники програми влаштували благодійний ярмарок, зібрали кошти та придбали лінолеум для однієї зі шкіл. Директор освітнього закладу після того довго дивувався, адже коли діти матеріально допомагають дорослим — це дійсно таки екзотика. Організатори проекту, звичайно, довго можуть перераховувати перемоги своїх вихованців. Та, найголовнішою вважають, те, що учасники програми з її допомогою змінюють свій світогляд та спосіб життя на краще. За словами Наталії Василюк, співпраця учнів загальноосвітніх шкіл з дітьми з колоній принесла значні результати. Більш «благополучні» діти допомогли соціалізації вихованців інтернатів та колоній.