Організаторам фестивалю — компанії «Артхаус Траффік» — вдалося наповнити програму дійсно гучними іменами. Так, буде показано останню на сьогодні картину Віма Вендерса «Palermo Shooting» (що можна перекласти і як «Зйомки у Палермо», і як «Постріли у Палермо») — знаменитого режисера, який не потребує зайвих рекомендацій. У новому фільмі Вендерс зводить разом свого «американського друга» Денніса Гоппера у ролі Смерті з лідером рок-гурту «Die Toten Hosen» Кампіно, який втілює альтер-еѓо самого режисера.
Через більш ніж десятирічної перерви повертається до українського глядача авангардист Вернер Шрьотер з ігровим фільмом «Ця ніч». На початку своєї творчої кар’єри Шрьотер був зіркою андеѓраунда, а перейшовши у «велике» кіно, став першим німецьким режисером, що отримав «Золотого ведмедя» Берлінського МКФ («Палермо чи Вольфсбурѓ», 1980). З ним співпрацювали французькі кінозірки Кароль Буке та Ізабель Юппер, багато часу останніми роками він приділяв документальному кіну та театральним постановкам.
На порозі доручення до живих класиків перебуває Андреас Дрезен, що став популярним в останнє десятиліття. Його комедія «Віскі з водкою», (Приз за кращу режисуру на поважному МКФ у Карлових Варах) відкриватиме фестиваль. Кароліне Лінк має «Оскара» за драму «Ніде в Африці»; в Україні ж покажуть її «Рік узимку», що трактує внутрішньородинні взаємини, проблеми кохання, дружби і взаєморозуміння. Що ж до комерційного жанру, то тут маємо фентезі «Крабат» у постановці досить молодого, але вже відзначеного міжнародними й національними нагородами Марко Кройцпайнтнера.
Трохи осторонь стоїть «Німеччина 09» — 13 короткометражних фільмів про стан нації» — альманах політичного кіна, зроблений 13-ма німецькими режисерами середнього покоління, серед яких — такі відомі, як Том Тиквер, Фатіх Акін, Дані Леві, Вольфѓанѓ Бекер. І, нарешті, особливою цікавиною є фестивальна ретроспектива Александера Клюге, котрого вважають сучасним класиком нового німецького кіна і політичного кінематографа загалом. Будуть показані його найбільш відомі і контроверсійні картини: «Новини з ідеології античності: Маркс — Ейзенштейн — Капітал» (екранізація Марксового «Капіталу» (!), здійснена у 2008 р.), «Напад сучасності на решту часу», 1985 р., «Німеччина восени» (альманах, в якому Клюге взяв участь разом з іншими майстрами — Фасбіндером та Шльондорфом 1978 р.), «Артисти під куполом цирку: безпорадні», («Золотий лев» Венеційського фестивалю, 1968 р.), «Прощання з минулим», (спецприз Венеційського фестивалю, 1966 р.)
Фестиваль нового німецького кіна почнеться завтра у столичному кінотеатрі «Київ», а потім вирушить у путь по найбільших містах України.