Вона є неодноразовою учасницею численних всеукраїнських і міжнародних виставок та конкурсів: «Осінній вернісаж», «Перехрестя», «Ню», «Екологія очима митця», «Різдвяна», Всеукраїнська художня виставка до Дня художника, тощо. Художниця приємно здивувала столицю оригінальним дебютом під назвою «Переплетення паралелей». Які ж саме паралелі за допомогою графіки прагнула довести автор? «Життя кожної людини — пряма, але почуття, емоції, спогади вигинають її — тільки вигнуті лінії можуть дотикатися, перетинатися», — каже Коробка. Сама Оксана індикатором вдалої картини вважає її здатність побудити в глядачів такі емоції. Більшість із п’ятнадцяти представлених експонатів, швидше за все, були вдалими, адже породжували найтонші емоції та асоціації: «Роботи О. Коробки тендітні й вишукані, схожі на книжну ілюстрацію з доброї старої дитячої книжки, — підкреслив гість вернісажу, художник Олександр Кольцов. — Дивишся на них і відразу немов повертаєшся у дитинство». Художник Акбар Хурасані відзначив, що в роботах Оксани «яскраво відчувається індивідуальний стиль, чітка сформованість композиції». Серед відвідувачів виставки знайшлось чимало прихильників таких картин художниці як «Мрії про схід», «Африка», «Венеціанська ніч». Роботи О. Коробки увібрали в себе багато різних національних елементів, але в них все одно легко відчитується український колорит. Сама ж Оксана серед власних творінь найвдалішими вважає картини «Маковійчики» і «Зелена трійця», бо вони стали вмістилищем її спогадів дитинства.
Один із відвідувачів виставки, ділячись враженнями від побаченого, зізнався, що картини художниці схожі на мереживо. Отже, пряма сучасної людини не приречена на прагматичну самотність...