За свою багаторічну історію, в роки громадянської та Другої світової війни, стратегічно важливий об’єкт не раз руйнували ворогуючі сторони. Цього разу «патріарха» дніпропетровських мостів «добив» невблаганний час — стальні конструкції та з’єднання стали непридатними до експлуатації, і два роки тому спеціальна урядова комісія визнала його аварійним. Проте капітальний ремонт мосту, що вимагає близько 80 млн. гривень, виявився завданням непідйомним для місцевого бюджету. Вирішувати його постановили в складчину і поетапно, протягом 5—6 років. За словами міського голови Івана Куліченка, в нинішньому році на ремонт двох прольотів буде витрачено близько 9 млн. гривень — 300 тисяч обіцяла дати область, 1 млн. забезпечить саме місто, і чи не 7 млн. грн. повинен виділити держбюджет. Проте, як визнає сам міський голова, «з отриманням коштів із Києва є певні складності» — в уряду виникли труднощі з виконанням прибуткової частини бюджету. Поки зі столиці надійшло всього 2 млн. грн., однак підтримку, за словами мера, обіцяв навіть сам Президент.
Тим часом, капремонт із закриттям мосту, навколо якого свого часу виросли металургійні підприємства Дніпропетровська, судячи з усього, загрожує серйозними наслідками для економіки міста. Не випадково, за визнанням міського голови І. Куліченка, місцева влада і комунальні служби готувалися до цієї події майже півроку. Через закриття мосту змінено багато маршрутів громадського і залізничного транспорту, що неминуче створить різні незручності для жителів міста. Проте самим дніпропетровцям до таких «ударів долі» не звикати — в місті ще два десятиріччя тому, в часи розвиненого соціалізму, місцеве керівництво розпочало будівництво першої лінії метрополітену. З десяти його станцій з’єднати та запустити в експлуатацію вдалося тільки шість. Інші ні добре ні погано будуються і донині. Їхні огорожі та копри, обвішані комерційною рекламою, за цей час стали невід’ємною частиною міського пейзажу. Довести до ладу найкоротший у світі метрополітен не можуть через недостачу фінансування. Проте нинішня влада Дніпропетровська, що розпочала ремонт мосту номер один, переконано запевняє, що з метро свого часу вийшла зовсім інша історія.