Тепер між «Бориспільською» і «Харківською» з’явилася нова зупинка — «Вирлиця». Ця станція не зовсім звичайна. Раніше вона передбачалася усього лише як запасний, пожежний вихід. Але потім, враховуючи, що інфраструктура навколо озера Вирлиця (яке й дало назву станції) найближчим часом буде розвиватися, вирішено було створити повноцінну станцію метро. Вийшла вона дуже оригінальною. По-перше, платформа вигнута. Той, хто не знав заздалегідь про особливості нової станції, може подумати, що у нього клаустрофобія або в голові закрутилося від запаху свіжої фарби. Насправді, все так і задумано (вірніше, це «чорновий» варіант для технічної станції, який вирішили не переробляти). У багатьох європейських країнах вже давно будують нерівні перони, у нас таке рішення запровадили вперше. «Вирлиця» — станція неглибокого залягання, і побудовано її по типу берегової станції «Дніпро». Лінії, якими їде потяг — посередині, платформи — по боках.
Взагалі всю станцію оформлено в стилі «високих технологій». Колони, які зміцнюють тунель, не сховані, а навпаки прикрашені сріблястою фарбою і металевими прутами. Вперше у метрополітені з’явився ліфт. Він замінює ескалатори мамам з колясками та інвалідам. Також еволюціонувала жовта обмежувальна лінія на платформі. Тепер це не просто смужка фарби, а яскраво- жовта гумова лінія з великими пухирцями. Ця зручність, насамперед, створена для сліпих пасажирів метро. I тих, хто стрімголов летить до входу, щоб поміститися у вагоні. Є, звісно, й певні недоробки. Наприклад, в одному місці на голови першим пасажирам зі стелі крапає вода. Чи не «попливе» «Вирлиця», як колись «Лук’янівська», від підземних вод?
Відкривали нову станцію напередодні 8 Березня, тому присвятили її всім українкам. А міністр транспорту Віктор Бондар, який разом з мером Києва Олександром Омельченком, керівництвом Метрополітену та метробудівцями перерізав стрічку «Вирлиці», урочисто пообіцяв, що до наступного жіночого дня запрацює новий міст через Дніпро.