Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Україна та Корея «воюють» у Бенгальській затоці

23 листопада, 1999 - 00:00

Тендер на будівництво фрегата для своїх ВМС був оголошений міністерством оборони Бангладеш ще в червні 1997 року. Заявки на участь представили 12 компаній з 9 країн світу, які запропонували на розгляд проекти, відмінні як за технічними даними, так і за ціною (від 400 млн. дол. за канадський корабель до 50 млн. дол. за китайський). Про свою участь у тендері оголосила й Україна, що представила через держкомпанію «Укрспецекспорт» проект багатоцільового фрегата «Сапсан 2100», розробленого Казенним дослідно- проектним центром кораблебудування (Миколаїв). Після декількох етапів тендера цей проект, презентація якого минулого року пройшла в столиці Бангладеш місті Дакка, був відібраний нарівні з корейською пропозицією для прийняття остаточного рішення. Яке, до речі, очікується близько року.

Як розповів кореспондентові «Дня» головний конструктор проекту Сергій Кривко, на ситуацію зі зволіканням з остаточним рішенням впливає, серед іншого, протистояння в бангладешському парламенті, зміна головнокомандувача тамтешніх ВМС. До речі, його, як і багатьох інших чиновників, викрили в надмірному використанні представлених корейською стороною «представницьких коштів». Позбавленим не тільки такої можливості, а й підтримки свого уряду українським корабелам залишається сподіватися на те, що «Сапсан 2100» за своїми технічними та бойовими характеристиками істотно перевершує корейський корабель.

Парламентська комісія, що розглядала це питання, так і не дійшла єдиної думки — прийняття рішення перенесено на кінець листопада. При цьому в бесіді з кореспондентом «Дня» С.Кривко не виключив імовірності того, що внаслідок скандалів, які сплили в ході проведення тендера, він буде анульований і призначений повторно.

Данило КЛЯХІН, «День»
Газета: 
Рубрика: