Одним з головних досягнень В. Мухін називає те, що «Укрпошті» вдалося відмовитися від послуг залізничників (з якими не вдавалося узгодити графік прибуття періодики та пошти в регіони) і обзавестися для цих цілей п’ятьма тисячами автомобілів. На даний момент єдиний шлях, який долає в Україні пошта і преса поїздом, — маршрут «Львів — Ужгород», оскільки пройти гірський перевал автомобілю не під силу. Зросла популярність і нетрадиційних проектів підприємства — ліки і тютюн поштою.
У сільській місцевості підприємство й узагалі розгорнуло бурхливу діяльність — де відділення зв’язку, крім основної, виконують додаткові функції: забезпечують місцевих жителів канцелярією, миючими і гігієнічними засобами. До речі, як стверджує В. Мухін, сільрада часто виступає проти закриття нерентабельних для «Укрпошти» відділень: для місцевих жителів «пошта-магазин» нерідко є єдиною можливістю придбати непродовольчі товари.
Однак у «стрункій» на перший погляд статистичній характеристиці роботи підприємства чимало нюансів. З одного боку, надання таких послуг, як ІР-телефонія, Інтернет, електронна пошта і переказ, зумовлено часом. З другого — слугують запорукою рентабельності: наприклад, незважаючи на деяке пожвавлення у листуванні наших співгромадян — 330 млн. листів на рік — її обсяг незрівнянний з показниками 90-го року, коли відправлялося 1 млрд. 600 млн. примірників «епістолярщини». Спадщину, що дісталася з радянських часів у вигляді 15 тисяч регіональних відділень, необхідно якось утримувати. За словами В. Мухіна, стабільний індекс зростання прибутків — також тимчасовий: таку послугу, як, наприклад, електронний переказ, з успіхом освоюють банки, в село повертається приватний підприємець, а щорічне збільшення в Україні користувачів Інтернету (за деякими оцінками — на 200 тис.), відповідно, зменшує кількість клієнтів «Укрпошти».
Незабаром «Укрпошта» розпочне здійснення серії міжнародних проектів: один з них здійснюється за підтримки Всесвітнього поштового союзу і передбачає створення в Україні системи реєстрації і контролю проходження пошти. За допомогою електроніки весь шлях кореспонденції відстежуватиметься, що дозволить встановити, на якому етапі її обробки відбувається затримка. Загальна вартість реалізації цього проекту в 2002-2003 роках становитиме близько 1,7 млн. дол. Ще одна новина — впровадження міжнародних поштових переказів, яке «почне працювати» у недалекому майбутньому і, за твердженням В. Мухіна, дозволить зробити надання цієї послуги відсотків на двадцять дешевше, ніж у компанії Western Union. У рамках Всесвітнього поштового союзу планується здійснення і програми комп’ютеризації поштових операторів східноєвропейських країн. Передбачається обмін інформацією про обсяги і вагу пошти, що надходить з країни-«експортера», щоб держава-реципієнт спланувала процес прийому, обробки і прискорила її проходження. Наступного року «Укрпошта» збирається провести акцію «Діалог з клієнтом», в рамках якої передбачено провести опитування не менше мільйона користувачів щодо якості послуг, які вони отримують.
Що ж до поширених чуток про можливу приватизацію підприємства, гендиректор «Укрпошти» вважає такий крок недоцільним. По-перше, через невисоку інвестиційну привабливість поштового зв’язку, по-друге — через велику вартість процедури корпоратизації структури з найбільш розгалуженою мережею відділень. Навіть якщо приватизацію проведуть, зазначив В. Мухін, усі акції залишаться в руках держави — це є загальносвітова практика.