Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Як привабити до Львова туристів?

7 листопада, 2009 - 00:00
ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Про це йшлося на першій львівській туристичній конференції «Перемагай з Левом!», участь у якій взяли провідні експерти галузі туризму з Австрії, Великій Британії, Німеччини, Швеції, Польщі та України. Говорили також про вступ Львова до European Cities Marketing, що надзвичайно престижно, бо членами цієї міжнародної туристичної організації є 132 міста із 32 країн Європи.

«Така туристична конференція проводиться у Львові вперше, — розповів «Дню» начальник управління культури та туризму Львівської міської ради Андрій Сидор. — І я переконаний, що наше вкрай важливе спілкування у межах заходу сприятиме виходу Львову на один рівень із знаними туристичними містами Європи».

Нагадаємо, за останні роки потік туристів до Львова значно збільшився і нині становить понад мільйон осіб щороку. Серед іноземців, які найчастіше гостюють у місті Лева, — туристи з Польщі, Німеччини, Білорусі, Сполучених Штатів Америки та Росії. З 1998 року у Львові під захистом ЮНЕСКО — близько 400 пам’яток архітектури. А в контексті України у Львові сконцентровано понад п’ятдесят відсотків усіх архітектурних пам’яток України, і це унікальний потенціал, який гріх не використовувати. Візиткою міста стали й 60 музеїв та 100 церков різних конфесій. Недаремно у квітні цього року Львів визнано культурною столицею України. Щороку у Львові відбувається понад 100 фестивалів. «93 відсотки туристів знають про ці фестивалі і вважають, що до Львова треба їхати саме на ці фестивалі, бо це дуже цікаво, — вважає заступник міського голови Львова з гуманітарних питань Василь Косів. — Це і є фундаментом, над яким ми маємо працювати: туристична привабливість і культурно-мистецькі заходи».

«Для промоції Львова за кордоном потрібно робити акцент на тому, що ваше місто є в Центральній, а не в Центрально-Східній Європі, — радив львів’янам директор з питань стратегії Віденської туристичної ради (Vienna Tourist Board) Вольфганг Краус. — Чому? Бо Центрально-Східна Європа асоціюється з радянськими часами, а Центральна Європа — з такими містами як Зальцбург, Люблін чи Краків. І Львів якнайшвидше має ввійти до переліку цих зразкових міст. У вас чудова архітектура, гарні ресторани й магазини, багато історичних місць — це вже привабливо». А ще пан Краус радив формувати бренд Львова на позитивних емоціях і представляти місто не тільки зразками архітектури, а й яскравими подіями. «Для туристів також надзвичайно важливо, де можна поїсти. Відтак створення гостьової карти Львова стане ще одним важливим кроком менеджменту», — вважає Вольфганг Краус.

У рамках заходу було вручено подяки та дипломи міського голови. Зокрема, готелям «Леополіс» та «Євроготелю», Гільдії рестораторів Львова, мережі концептуальних ресторанів, ТзОВ «Чудо-тур», Національному музею ім. Андрея Шептицького та Львівському духовному театру «Воскресіння» — за сприяння розвитку туризму в рідному місті.

Тетяна КОЗИРЄВА, «День», Львів
Газета: 
Рубрика: