«Окраса» виставки, (з них, до речі, і розпочалася екскурсія залізничників на чолі з міністром транспорту Георгієм Кирпою) стали вагони Дніпропетровського ТОВ «МДС», що займається проектуванням і обладнанням інтер’єрів електропоїздів. Крім вже звичних для поїздів підвищеної комфортності характеристик, як наприклад, сидіння з підголівником і знімним гігієнічним чохлом і підлокітники, що відкидаються, які дозволяють скоротити крок посадочних місць, у поїзді Дніпропетровськ-Сімферополь уперше обладнано дитячий вагон. Кольорова гама, в якій виконана оббивка сидінь, типова для закладів, призначених для найменших — сонячні тони з казковими героями мультиків. У кінці вагона вільний простір, обладнано під ігровий зал. Щоб у дорозі діти не дуже нудьгували, тут пропонують найрізноманітніші іграшки від конструкторів і кубиків до ляльок і машин. А шанувальникам віртуального простору — ігрові відео приставки з набором «стрілялок» і «бродилок». Обладнано навіть окреме приміщення для сповиття немовлят.
Інші вагони поїзда такою вишуканістю не відрізняються. Салон третього класу нагадує комфортабельний автобус і бере на «борт» 93 пасажира. Другий клас відрізняє від першого кількість відеотехніки і «рухливість» крісел — у першому класі вони відкидаються на 24 градуси, а у другому лише на 12.
Досить цікавий плід дизайнерської фантазії у цьому поїзді — вагон-ресторан. У ньому обладнано як окремі кабінки на чотирьох, так і характерну для таких закладів барну стійку. Згідно з усіма правилами «кулінарного» етикету, відвідувачів забезпечують арсеналом приладів для кожного вигляду їжі. Судячи ж з облаштування кухні, кухарі мають можливість готувати у поїзді не тільки з напівфабрикатів.
Інші експонати виставки, точніше представники інших вагонобудівних заводів, оригінальністю похвалитися не змогли. В основному демонстрували звичні всім купейні й плацкартні вагони. Але, правда, незвично чисті й акуратні. Представники заводів розказували, що реанімували вагони, термін експлуатації яких вже закінчився. Так поїзди на 21-му році життя обзавелися новим лінолеумом, дверима, оббивкою спальних і сидячих місць, обновили штори... Вагони-ресторани перебудовували повністю, а у деяких з них навіть поставили «дискотечні» підсвітки. Правда, подорожуючи електричками, що облагородилися з м’якими сидіннями, залізничники засмучено зітхали: мовляв, цікаво скільки часу вони будуть залишатися у такому вигляді, адже провідниця явно не зможе справитися з вандально налаштованими пасажирами.
Зі слів міністра транспорту, реконструювано 5 тисяч одиниць рухомого складу із задіяних 6,5 тисяч. Кошти знайшли завдяки економній господарській діяльності «Укрзалізниці». За попередніми підрахунками, завдяки модернізації вагонів залізниця зекономила близько трьох-чотирьох мільярдів гривень.