Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Із 7 листопада Київ закриватимуть для вантажних автомобілів

У ранкові та вечірні години пік
7 листопада, 2019 - 10:01

Із 7 листопада буде обмежено в’їзд вантажних автомобілів з дозволеною масою понад 4,5 тонни в межі міста Києва у години пік із 07.00 до 10.00 ранку та ввечері із 17.00 до 20.00. Впроваджувати зміни почнуть на в’їзді з боку Житомира, а згодом і на інших в’їздах. Правовою підставою для цього є рішення Київської міською ради від 22.05.2013 №340/9397 «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажних автомобілів у м. Києві», повідомляє kyivcity.gov.ua.

«Тобто фури будуть паркуватися на під’їздах до Києва, щоб це не утворювало проблем для міста. Щойно міський транспорт доїде на роботу, ми почнемо пускати фури», — розповів начальник Управління патрульної поліції в м. Києві Юрій Зозуля.

«Таке рішення не лише дозволить покращити екологічну ситуацію в Києві, а й забезпечить розвантаження вулично-дорожньої мережі, створить додатковий простір для руху пасажирського транспорту, підвищить рівень пропускної спроможності вулиць та доріг столиці. Крім того, це допоможе мінімізувати виникнення заторів, особливо з погіршенням погодних умов, а також покращити рівень регулярності  пасажирських перевезень», — зазначив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури — начальник управління (інспекції) з паркування Дмитро Рахматуллін.

Він також додав, що наразі триває інформування водіїв вантажівок, а також установ та організацій, які мають стосунок до регулювання транспортних питань.

Як повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов, за добу в Київ в’їжджає до 50 тис. вантажних авто, що негативно позначається на трафіку та екології. Крім того, більша частина транзиту проїжджає саме через київський Південний мостовий перехід, навантаження на який сьогодні у 6 разів перевищує проектне.

«До 20 тис. машин на добу мають проїжджати мостом, згідно з проектом, але по факту маємо 100—110 тис. машин на добу. Міст проектувався під машини з вантажопідйомністю до 8 тонн. Зараз мостом їдуть вантажівки, які можуть перевозити від 40 тонн. Тож міст потребує частих ремонтів. Із 2016 до 2019 на капремонт деформаційних швів витрачено 26 млн грн», — розповів Максим Бахматов.   

Газета: 
Рубрика: