Таке рішення ухвалили під час сесії депутати міської ради. Реалізація ініціативи передбачена на найближчі два роки. Щоб зробити бренд міста упізнаваним, необхідні декілька етапів роботи. Спочатку планується створити платформу для розвитку міського бренду. Це, зокрема, формування іміджевої концепції та розвиток основного акценту, з яким буде асоціюватися саме місто Дніпро. Далі бренд має нарощувати свою ринкову вартість. Урешті попит на бренд повинен стабілізуватися. Для цього фахівці підготують відповідну нормативно-правову базу, а також організують менеджмент дизайну міста та моніторинг інформаційного простору.
Згідно зі стратегією, сформований бренд має підвищити туристичну та інвестиційну привабливість Дніпра. А це сприятиме створенню нових робочих місць, соціальному та культурному розвитку міста. Розробці стратегії передувала тривала робота, організована на базі комунального підприємства «Агентство розвитку Дніпра». Протягом минулого року було проведено чотири стратегічні бренд-сесії та анкетування, у якому взяли участь понад 1000 дніпрян. Як стверджують автори бренду, загальний імідж Дніпра, за даними контент-аналізу публікацій у ЗМІ, найбільше пов’язаний з індустріальними течіями, форпостом патріотизму, а також космосом і річкою Дніпро. Вже зараз новий бренд Дніпра прикрашає об’єкти комунальної інфраструктури і є впізнаваним серед жителів міста.