Компанія «Датагруп» заявляє про намір увійти у трійку головних гравців телекомунікаційного ринку, проводячи агресивну регіональну політику та запроваджуючи новинки. Втім її наміри далеко не завжди запроваджуються в життя. Раніше компанія презентувала плани подвоїти минулорічний фінансовий результат. Але через демпінгову ситуацію на ринку спромоглася тільки на 90% зростання.
Цього року компанія робить наголос на інвестування у основні фонди та нові технології. У розвиток уже вкладено 190 мільйонів гривень, У 2008 році, за словами гендиректора «Датагруп» Олександра Данченка, інвестиції коливатимуться у межах $55— 60 мільйонів. Половину суми компанія залучить з допомогою кредитів, решта — власний та реінвестований ресурс.
За підсумками третього кварталу 2007 року валовий дохід компанії без ПДВ становив 220,2 мільйонів гривень. До кінця року він зросте до 300 мільйонів. Сума активів наблизиться до 500 мільйонів. Отриманий результат президент компанії Олександр Кардаков називає непоганим і обіцяє весь цьогорічний прибуток знову спрямувати на розвиток. Таку логіку він пояснює звичайним бізнес чуттям: «Будь- який бізнес планують: або розвивають — і потім отримують прибуток, або «доять» (розбирають на дивіденди. — Авт. ) регулярно. В даному випадку компанія розвивається, власники від дивідендів відмовляються на період її розвитку, бо вона має вирости... Тому два—три роки вилучення дивідендів не планується». Продовжиться практика купівлі регіональних компаній. А ще «Датагруп» проводить уже другий аудит, що дозволяє зробити конкретні кроки у напрямку IPO.
Сьогодні у доходній структурі компанії 25% становить роздрібний і 75% — корпоративний сегменти ринку. Якщо вірити стратегії розвитку, то через три роки вони зрівняються. Знайомлячи журналістів з фінансовими планами компанії, Данченко відзначив, що цінова політика не зміниться: «Ми не будемо дешевими. Ми хочемо надавати якісні послуги за ті гроші, які люди готові платити. Тому, демпінгові мотиви, які підхопили на телекомунікаційному просторі деякі українські гравці цього ринку, підтримувати не збираємося». Натомість тут обіцяють завойовувати покупця новими продуктами як самостійно, так і у тандемі з французьким оператором супутникового зв’язку Eutelsat. «У нас довгостроковий формат роботи... Ми розглядаємо варіанти про спільний запуск телевізійного пакету», — зазначає регіональний директор в СНД Eutelsat Микола Орлов і додає, що він надасть українському телебаченню високої чіткості.