Подальший розвиток, на думку корейських партнерів, буде
здійснюватися відповідно до нової програми. Як повідомив президент Daewoo
Ukraine Джан Хо Чой, планується, що на початок квітня американська консалтингова
фірма Price Waterhouse Coopers завершить підготовку «нового реалістичного
бізнес-плану та інвестиційної програми з урахуванням економічного та ділового
оточення».
Необхідність у цьому обгрунтовується різкими змінами, що
відбулися у світовій економіці. Пропозиція «Деу», за його словами, вже
схвалена «відповідними офіційними особами України». Але «доти, доки новий
бізнес-план не буде розроблено і затверджено українським урядом, виробнича
й інвестиційна діяльність має бути тимчасово припинена і зведена до мінімуму».
Д. Чой не став заперечувати, що «зміна бізнес-плану автоматично означає
зміну інвестиційних зобов’язань».
Джан Хо Чой вважає, що за умови створення нової компанії
з продажу продукції СП «АвтоЗАЗ-Деу» необхідність інвестування $20 млн.
у розвиток існуючої мережі продажу відпадає. Однак, у зв’язку з тим, що
«українська сторона не затвердила угоду, нова компанія так і не створена»,
сказав він.
Відповідаючи на запитання про причини невиконання експортної
програми СП (50% у загальному обсязі виробництва), Д. Чой пов’язав проблему
з ситуацією в Росії.
СТАТИСТИКА «Дня»
Фактичний обсяг виробництва за підсумками 1998 року, за
даними СП, становив 24,85 тис. автомобілів (1997р. — 876, 1996 р. — 5,97
тис.). Обсяг продажу 1998 р. — 10,7 тис. (у т.ч. моделі «Таврія» — 5186,
Lanos — 2662, Nubira — 2456, Legansa — 396). Експортовано 156 автомобілів
«Таврія». З них 84 продано в Казахстан, 72 — у Білорусь. Обсяг нереалізованої
продукції — 13 223 автомобілів.