Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ККД працівника

Керiвництво персоналом стає важливим напрямом корпоративної культури
21 липня, 2007 - 00:00

Кондитерська компанія «АВК» завершила перший етап запровадження системи збалансованих показників (СЗП), що дозволяє контролювати ефективність роботи всіх підрозділів компанії. «Фішкою» СЗП, як запевняють представники «АВК», є те, що вона враховує також і нефінансові показники. Це, на думку керівництва підприємства, дає можливість краще контролювати відповідність діяльності кожного підрозділу загальній стратегії бізнесу компанії. Так би мовити, персонал опиняється під «чітким оком» системи. При цьому працівників можна стимулювати з вірогідніс-тю 100%.

« Ефективність роботи співробітників — логістиків, продавців, маркетологів, у цілому, можна визначити досить точно, — стверджує генеральний директор «АВК» Андрій Дікунов. — Однак реалізація бізнес-стратегії і довгостроковий успіх компанії залежать не меншою мірою й від ефективності спеціалістів з розвитку персоналу, ІТ та багатьох інших підрозділів забезпечення. СЗП дозволить нам комплексно оцінювати реалізацію нашої стратегії і з випередженням вносити необхідні корективи».

Запровадити подібну систему компанію змусило посилення конкуренції на вітчизняному кондитерському ринку, а також вихід на нові зарубіжні ринки. Наразі після першого етапу, як запевнили представники «АВК», уже є результати: з’явилася можливість визначати й контролювати раніше ті показники ефективності бізнесу, які раніше не враховувалися. До того ж об’єм чистого прибутку на одного співробітника, який розрахували з допомогою СЗП, у 2008 року планується збільшити на 20%. «А в майбутньому запровадження системи дозволить також знизити витрати компанії, покращити оборотність активів і збільшити ефективність і рентабельність бізнесу», — прогнозують спеціалісти «АВК».

Чи не є такий підхід ознакою того, що незабаром і українські компанії почнуть ставитися до працівників, як, скажімо, в Японії, де будь-яка серйозна структура ставить за мету виховати висококласного (і високооплачуваного) спеціаліста — патріота компанії, котрий, у свою чергу, зробить для її майбутнього все можливе й неможливе. Представники української кондитерської компанії, принаймні, ставлять собі за мету виховати таких самих патріотів, забезпечивши їм і відповідний заробіток. Проте розслаблятися на робочому місці тепер нікому не буде дозволено. «За допомогою системи ми зможемо й звільнити неефективних працівників. Такі випадки вже були...» — попереджає Дікунов.

Олексій САВИЦЬКИЙ, «День»
Газета: 
Рубрика: