«У рамках виконання Кіотського протоколу в 2014—2015 рр. ми модернізували 120 вагонів. Це дозволило продовжити термін їх експлуатації на 20 років, заощаджувати до 40% електроенергії. Itochu готова продовжити співпрацю і комплексно модернізувати ще 10 вагонів за рахунок інших проектів, на які були передбачені кошти міждержавною угодою між Україною і Японією, і які з різних причин не були реалізовані в Україні», — сказав Віталій Кличко за підсумками зустрічі з керівництвом Itochu в Токіо. За його словами, на модернізацію вагонів необхідно 265,4 млн грн. Загальний розмір невикористаних коштів — близько 960,4 млн грн.
«Сподіваюся, ми погодимо це питання з нашим урядом, тому що дуже хочемо, щоб ці 10 вагонів були модернізовані в рамках «зелених інвестицій», — підкреслив Кличко.
Мер Києва нагадав, що 2016 року в рамках Кіотського протоколу на модернізацію генеральному виконавцеві робіт — ПАО «Крюківський вагонобудівний завод» — передано ще 15 вагонів (третій етап проекту).
Прес-служба мера Києва Віталія Кличка також повідомляє, що Itochu зацікавлена співробітничати з Києвом у реалізації нових проектів, зокрема в модернізації сміттєспалювального заводу «Енергія», в будівництві нового сміттєспалювального заводу, який би не лише утилізував відходи, а й виробляв енергію.
Itochu також виявила інтерес до будівництва метро в Києві. За словами керівників Itochu, найближчим часом фахівці корпорації збираються до Києва для вивчення умов можливих проектів.
Кличко під час свого візиту до Токіо має намір також зустрітися з керівництвом компаній Marubeni і Hitachi.
У рамках першого етапу глибокої модернізації вагонів Київського метрополітену за кошти, отримані Україною в рамках Кіотського протоколу, КВСЗ у співпраці з Itochu модернізував 95 вагонів більш ніж за 1 млрд грн. Ще 25 вагонів модернізовано ним же в рамках другого етапу 2015 року.