Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Кому заплатить молодь?

6 листопада, 2004 - 00:00
ЗА 9 МІСЯЦІВ ЗАПОРІЗЬКИЙ АВТОЗАВОД ВИПУСТИВ ПОНАД 90 ТИСЯЧ МАШИН ПРОТИ 49 ТИСЯЧ У МИНУЛОМУ РОЦІ. КОЛИСЬ І ВОНИ ПРИВАБЛЮВАТИМУТЬ МОЛОДЬ, ЯК СЬОГОДНІ АВТОМОБІЛІ-РЕТРО / ФОТО МИХАЙЛА МАРКІВА / «День»

Від прагнення пригод до гордості за українську промисловість, як виявилося, усього лише поворот ключа запалювання. Принаймні саме під таким девізом у четвер стартував у столиці другий етап автопробігу по найбільш успішних підприємствах країни. Намір «ударити по підприємствах» проходив у рамках всеукраїнської програми «Молодь — за вітчизняного виробника».

Табун залізних коней, у який Запорізький автозавод і корпорація «Укравто» зібрали «Ланос», «Опель Айстра», «Шевроле Авео» і «Такума», збирається за 12 днів промчатися по 12 містах України. Але це буде не дозвільна подорож, оскільки у молодих автомобілістів є певна мета. За словами прем’єр-міністра молодіжного уряду України Костянтина Захарченка, учасники автопробігу мають намір відвідати понад 50 підприємств у східній частині країни. При цьому, по можливості, оцінити потенціал вітчизняної промисловості, допомогти людям налаштуватися на патріотичний лад і перейнятися ідеєю користі від стабільного розвитку економіки. Як аргумент буде використовуватися прихід за останні два роки на український ринок світових лідерів автомобілебудування (Мерседес, Ауді, Фольксваген, Шевроле, Шкода, Опель). І особливо радує Захарченко той факт, що вони не просто довіряють нашому ринку, нашому споживачу, а й вкладають гроші у виробництво автомобілів в Україні. «Це дуже показова тенденція. І модельний ряд машин, представлений у цьому пробігу, підкреслює позитивні зміни в економіці країни в цілому».

Організатори сучасного варіанта боротьби проти нехлюйства і бездоріжжя повністю заперечували політичну підоснову свого заходу. Проте при цьому вони не робили ніякої таємниці з того, що автопробіг організований при підтримці прем’єр-міністра України. Сам же прем’єр молодіжного уряду впевнений, що найкраща агітація — зміна макроекономічних показників. На його думку, «якщо люди здатні їх побачити, то вони самі зроблять правильний вибір». Тут із Захарченком не варто сперечатися: сьогодні все менше українців купують вітчизняні товари, в тому числі й автомобілі, лише з патріотичних мотивів. Головним чинником вибору стає поєднання ціна/якість. І за цим показником Україна принаймні не програє. Проте, як вважають ветерани автопробігу, який проводиться вже шість років, за цей час у них з’явилося відчуття, що, крім іншого, купівля вітчизняного авто стала також престижною і вигідною.

Марина БРИКИМОВА, «День»
Газета: 
Рубрика: