Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Економіка

7 листопада, 2012 - 00:00

Уряд поверне ліцензування вантажоперевезень

Кабінет Міністрів України поверне ліцензування вантажних перевезень. Це закріплено розпорядженням уряду № 851-р від 8 серпня 2012 року «Про затвердження плану заходів для підвищення безпеки дорожнього руху», оприлюдненим на веб-сайті уряду. Згідно з ним, у липні-вересні 2013 року планується внести на розгляд Кабміну проект постанови про відновлення ліцензування вантажоперевезень, впровадження передліцензійної перевірки. Окрім цього, в жовтні-грудні 2013 року планується внести на розгляд уряду проект документа, що передбачає зміну необмеженого терміну дії ліцензії на перевезення пасажирів, вантажів, небезпечних вантажів автомобільним і залізничним транспортом на п’ятирічний термін. Крім того, Кабмін планує розглянути пропозиції для запровадження окремої професії водія комерційного транспортного засобу та свідоцтва професійної компетенції зазначеної категорії водіїв. Пропонується також внести зміни до Закону «Про автомобільний транспорт» щодо впровадження системи управління безпекою перевезень; ведення обліку дорожньо-транспортних пригод на ліцензованому автомобільному транспорті; запровадження незалежного технічного розслідування обставин і причин дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками на ліцензованому автомобільному транспорті; встановлення вимог до персоналу автомобільного транспорту та його допуску до професії; підвищення вимог до рівня екологічної безпеки рухомого складу; посилювання вимог до автомобільних перевізників та їхньої відповідальності за забезпечення безпеки автоперевезень.

Siemens має намір до квітня 2013-го визначитися з українським партнером із випуску трамваїв

Компанія «Сіменс Україна», дочірнє підприємство концерну Siemens, має намір у першому кварталі 2013 року визначитися з українським партнером у спільній реалізації проекту виробництва трамваїв в Україні, повідомив гендиректор «Сіменс Україна» Корнеліус ГРАНІГ. «Нам сьогодні цікава участь у проекті «Український трамвай», є чітка стратегія, і, думаю, в першому кварталі наступного року ми зможемо назвати українське підприємство-партнер з виробництва трамваїв в Україні. Тим паче що є чимало заводів, які можуть реалізувати такий проект. У нас тривають активні дискусії, і є план, як реалізувати тут проект, аналогічний успішно втіленому в Румунії», — сказав він. При цьому Граніг уточнив, що в рамках проекту планується продаж ліцензії Siemens і технологій українському партнерові-виробникові, а не створення спільного підприємства. «На сьогодні поки думаємо лише про ліцензію, яка, на нашу думку, не коштуватиме надто дорого, і деякі комплектуючі поставлятимуться з Австрії й Німеччини, а складання здійснюватиметься тут. Це має створити конкурентоспроможну ціну, оскільки ми конкуруватимемо з іншими виробниками, наприклад білоруськими», — зазначив Граніг. За його словами, ступінь локалізації становитиме близько 80%, решта 20% становитимуть зарубіжні постачання. Орієнтовний щорічний обсяг випуску трамваїв, за оцінкою Граніга, може становити до 100 одиниць. Стосуючись питання про потенційного партнера проекту, він зазначив, що в Україні таку техніку можуть виробляти чотири-п’ять компаній, які хотіли б співпрацювати з концерном, зокрема корпорація «Богдан», Крюківський вагонзавод і холдинг ЛАЗ.

Україна продовжила на три роки обмеження імпорту сірників

Україна продовжила на три роки обмеження імпорту сірників (код по УКТЗЕД 3605 00 00 00) до країни незалежно від країни походження й експорту, знизивши ставку спеціального мита на 10%. Як говориться в повідомленні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (МКМТ), опублікованому в газеті «Урядовий кур’єр», на період з 6 листопада 2012 року до 5 листопада 2013 року ставка становитиме 10,17%, наступного року — 9,15%, ще через рік — 8,24%. «Продовжує існувати потреба у вживанні заходів, щоб запобігти значному збитку національному товаровиробникові, який перебуває в процесі адаптації до умов конкуренції», — аргументує свою позицію МКМТ. Нагадаємо, що Україна з 27 вересня 2003 року запровадила на п’ять років антидемпінгові мита на імпорт сірників з Росії й Білорусі. Для російських підприємств мито становило 8,8% з винятком для ЗАТ «Плитспичпром» (Балабаново) з нульовим митом, тоді для білоруських виробників мито було вищим: ЗАТ «Пинскдрев» — 31,8%, «Борисовдрев» — 68,7%, для інших виробників — 95,7%.Новое спеціальне розслідування щодо імпорту сірників до України було розпочато 26 листопада 2008 року за ініціативою держпідприємства «Рівненська сірникова фабрика» та ТОВ «Українська сірникова фабрика» (Рівненськая обл.). У результаті з 6 листопада 2009 року на три роки було запроваджене спеціальне мито на імпорт сірників у розмірі 11,3% незалежно від країни походження або імпорту, проте через рік воно було замінене квотуванням.

Газета: 
Рубрика: