Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / ЕКОНОМІКА

17 лютого, 1999 - 00:00

РЕГІОНИ

Лисичанське акціонерне товариство «Строммашина» готує випуск
міні-тракторів потужністю 18, 15 і 12 кінських сил. Таке виробництво стало
можливим завдяки контактам облдержадміністрації з владою та промисловцями
повіту Ганнань у Китаї. Створення спільного українсько-китайського підприємства
«Лі-Гань» взаємовигідне. Але для українського партнера це, по суті, друге
народження. Підприємство в останні роки насилу долало економічні бар’єри.
Внаслідок співпраці перед ним відкривається хороша перспектива. А запланований
перехід на комлектуючі вироби українського виробництва дозволить завантажити
виробничі потужності не лише «Строммашини», але й інших машинобудівних
підприємств Луганщини, повідомляє кореспондент «Дня» Алла АНТИПОВА.

Судна Бердянського РКП «Маяк» вийшли в море з перших днів
нового року. Рибалок незмінно супроводжує успіх. Екіпажі суден, очолювані
капітанами Віктором Павловським і Володимиром Лапою, виловили вже 100 тонн
тюльки, тоді як за минулий рік і сейнери, і бригади прибережного лову добули
лише 113 тонн. Тюлькова путина триває, повідомляє кореспондент «Дня» Віктор
ПУЖАЙЧЕРЕДА.

На теплоелектроцентралі Запорізького алюмінієвого комбінату
пущено новий турбогенератор. Турбіна виготовлена на Калуському турбінному
заводі, генератор — на харківському «Електротяжмаші». Практично всі комлектуючі
— українського виробництва. З пуском турбогенератора, що працює на газі,
заводська ТЕЦ зможе додатково генерувати 40 млн. квт/годин на рік. При
такому обсязі споживання, за словами генерального директора підприємства
Івана Бастриги, витрати окупляться вже до кінця поточного року, повідомляє
кореспондент «Дня» Віктор ПУЖАЙЧЕРЕДА.

Передбачається, що нереалізований пакет акцій миколаївського
ВАТ «Суднобудівний завод «Океан» буде продано до середини нинішнього року»,
— заявив керівник миколаївського регіонального відділення ФДМ Євген Казанський.
На зміну ситуації з продажем акцій, за словами Є.Казанського, вплинуло
надання урядових гарантій під кредит, що виділяється японським Ексімбанком
(близько $260 млн.) для будівництва на «Океані» серії балкерів на замовлення
однієї з німецьких компаній — тепер завод має приватизаційну привабливість.
Цього не скажеш про два інші миколаївські суднобудівні заводи — ЧСЗ і ім.
61 комунара, питання приватизації яких, попри колишні запевнення, залишається
відкритим, повідомляє кореспондент «Дня» Данило КЛЯХІН.

Газета: 
Рубрика: