Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Економіка

1 листопада, 2012 - 00:00

Сумські машинобудівники відправляють газоперекачувальні апарати за Полярне коло

ПАТ «Сумське НВО ім. М. Фрунзе» раніше за обумовлений контрактом строк завершує відвантаження повнокомплектних газоперекачувальних агрегатів (ГПА) у рамках оснащення другої черги Юрхаровського нафтогазоконденсатного промислу, розташованого за північним Полярним колом. Устаткування виготовлене на замовлення дочірньої компанії російської корпорації «НОВАТЕК» — «НОВАТЕК-Юрхаровнафтогаз». За інформацією прес-служби підприємства, фрунзенці спроектували і виготовили 4 ГПА одиничною потужністю 25 МВт. Для зручності експлуатації обладнання сконструйовано в індивідуальних укриттях. Сумські машинобудівники вже не вперше працюють на Юрхаровському родовищі. Зокрема, вони брали активну участь у облаштуванні першої черги цього промислу. Минулого року фрунзенцями були достроково відвантажені за полярне коло три комплекти ГПА потужністю 25 МВт кожен. Загалом Сумське НВО ім. М. Фрунзе і компанія «НОВАТЕК» співпрацюють протягом останніх 10 років. Наразі у сумських цехах виготовляється устаткування, призначене для оснащення другої черги Юрхаровського родовища, повідомляє Алла АКІМЕНКО, Суми.

Фінансисти пропонують ліквідувати обмінники

Експерти виступають за ліквідацію агентських обмінних пунктів і закріплення права на проведення валютно-обмінних операцій лише за банками. «На мою думку, обмінники набагато важче контролювати й моніторити їхню діяльність. У свою чергу, в банків є відповідальність перед клієнтами, є гарантії. Більше того, невеликі обмінники ставлять собі за мету якнайбільше заробити на різниці курсів», — вважає виконавчий директор Міжнародного фонду Блейзера Олег Устенко. Зі слів директора Бюро економічних і соціальних технологій Валерія Гладкого, обмінні пункти поширені тільки в Україні, тоді як на Заході їх дуже мало. «Ніде обмінників, крім обмеженої їхньої кількості в Парижі, де багато туристів, я не бачив. Немає такого у світі, щоб були банки, а паралельно з ними — якісь інші установи, які здійснюють обмін валюти», — зазначає експерт. Він також додав, що ліквідація обмінних пунктів ніяк не позначиться на українцях. Керівник інформаційно-аналітичного центру Forex Club в Україні Микола Івченко вважає, що доцільніше було б скоротити кількість обмінних пунктів, залишивши їх лише в місцях великого скупчення туристів. «Був період, коли ці обмінники хотіли закрити. У сьогоднішніх умовах варто підходити до цьому питання з погляду зручності для клієнтів. Якщо простих українців зникнення обмінників не зачепить, то для туристів їх можна залишити в туристичних зонах — наприклад у Криму та Карпатах», — сказав експерт. На думку старшого радника «Альфа-банку» (Україна) Романа Шпека, позбавлення обмінних пунктів права проведення обмінних операцій буде сприяти дедоларизації української економіки.

Львівський аеропорт може припинити обслуговування рейсів авіакомпаній-боржників

Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького може припинити обслуговування рейсів авіакомпаній-боржників, повідомила прес-служба аеропорту. «Станом на 30 жовтня 2012 року деякі українські авіаперевізники здійснюють оплату за послуги, що надаються аеропортом «Львів», з порушеннями, що призвело до утворення заборгованості в значних розмірах», — відзначає прес-служба. В разі подальшого недотримання договірних зобов’язань аеропорт залишає за собою право припинити обслуговування рейсів таких авіакомпаній. У березні 2012 року аеропорт уже виступав з подібною заявою.

Чорноморський суднобудівний завод розпочав будівництво морського буксира для латвійської компанії

ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод» (ЧСЗ, Миколаїв) починає будівництво багатоцільового морського буксира на замовлення латвійської Аs PKL Flote. Як повідомила прес-служба ПАТ, церемонія закладання судна відбулася на підприємстві вчора. Будівництво багатоцільового морського буксира здійснюється згідно з контрактом, який було укладено між ЧСЗ та Аs PKL Flote в липні. Нове замовлення — це судно оновленого проекту, призначене для буксирування несамохідних судів і плавучих споруд, проводки судів в акваторії портів, здійснення ескортних операцій в Балтійському морі, боротьби з пожежами на суднах, а також для виконання криголамних робіт. «Цим замовленням ми продовжуємо співпрацю з нашим партнером — компанією Аs PKL Flote. Переконаний, що в осяжному майбутньому обсяги співпраці між нашими компаніями значно збільшаться. Я впевнений, що замовлення нового вдосконаленого буксира — гідна оцінка якості продукції чорноморців з боку наших партнерів», цитує прес-служба генерального директора ЧСЗ Валерія Калашникова. Згідно з контрактом, миколаївський судзавод забезпечить спорудження повнокомплектного буксира згідно з правилами Класифікаційного товариства Російського морського регістру судноплавства. Термін здачі судна замовнику — друге півріччя 2013 року.

Газета: 
Рубрика: