Iз «Укравтодором» і ДАІ погоджуватимуть розміщення зовнішньої реклами
Кабінет Міністрів України може зробити суворішими правила розміщення зовнішньої реклами за межами населений пунктів, серед яких відстань між рекламними конструкціями має бути понад 100 метрів. Про це повідомляється на сайті Державної служби з питань регуляторної політики і розвитку підприємництва (Держпідприємництва) з посиланням на розроблений проект постанови Кабміну про затвердження «Типових правил розміщення зовнішньої реклами поза населеними пунктами». «Уперше чітко прописано відстань між рекламними конструкціями. Вони можуть розміщуватися на відстані не менш як 100 метрів одна від одної. Це дає змогу чесно працювати. Якщо ж власник порушив правила, розмістивши свій бігборд, він має його або перемістити, як того вимагає законодавство, або ж демонтувати. Якщо власник цього не робить, за демонтаж візьметься обласна адміністрація», — йдеться в повідомленні. Окрім того, дозволи на розміщення зовнішньої реклами за межами населених пунктів видаватимуть за підписом голови облдержадміністрації і за погодженням з «Укравтодором» і ДАІ, тоді як у межах населеного пункту вони видаються колегіальним органом, що не виключає корумпованості підходу. «У Типових правилах розміщення зовнішньої реклами за межами населених пунктів немає пріоритету, тобто орендарям не потрібно отримувати попереднього дозволу для закріплення за собою місця на час оформлення документів», — зазначає Держпідприємництво. Правила також передбачають, що суб’єкт, який має дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, після закінчення терміну його дії матиме першочергове право на отримання дозволу щодо розміщення на цьому ж місці.
Закон, що передбачає заборону анонімного продажу SIM-карт, — вже на стадії доопрацювання
Законопроект «Про внесення змін до закону України «Про телекомунікації щодо вдосконалення порядку отримання правоохоронними органами інформації про споживачів телекомунікаційних послуг і надання послуги і порядку придбання ідентифікаційних телекомунікаційних карток споживачами» перебуває на стадії розгляду, доопрацювання і може зазнати змін. Про це повідомили в Державній службі спеціального зв’язку і захисту інформації України (Держспецзв’язку), який є розробником цього документа. Згідно з текстом пояснювальної записки до згаданого законопроекту, передбачається запровадження процедури надання телекомунікаційних послуг з використанням ідентифікаційних телекомунікаційних карток (SIM-карт, R-UIM-карт) на підставі укладеного між оператором телекомунікацій і споживачем телекомунікаційних послуг договору в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Це, натомість, дасть змогу споживачам отримувати відповідні телекомунікаційні послуги згідно з угодою, і водночас правоохоронні органи матимуть можливість ідентифікації споживачів при проведенні заходів щодо запобігання правопорушення. Окрім цього, впровадження цього механізму значною мірою впливатиме на недопущення і запобігання протиправним діям з використанням телекомунікаційних мереж.
Наймасштабнішу реконструкцію залізничники провели на Донецькому вокзальному комплексі
Про це повідомили в прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту України. Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному веб-порталі Кабінету Міністрів, поточного 2012 року проводиться реконструкція 6 вокзалів і 6 вокзальних комплексів на загальну суму 73,4 мільйона гривень. «Більшість об’єктів, розміщених на шляху швидкісних поїздів, що зв’язували міста України, де проходив чемпіонат Європи з футболу, було завершено до початку чемпіонату, на інших — роботи закінчаться до кінця року», підкреслює прес-служба. Наймасштабніші роботи, згідно з повідомленням, було виконано на Донецькому вокзальному комплексі, який після реконструкції може обслуговувати понад 35 000 пасажирів за добу. Оновлений комплекс включає: транзитний і приміський вокзали, великий та малий конкорси (переходи над коліями), два торговельні комплекси, пункт зупинок для автобусів, а також основну будівлю існуючого вокзалу, яка повністю відреставрована. У цілому місткість вокзалу зросла з 700 до 2250 місць. «Реконструкції вокзалів, як і підготовка до Євро-2012, проводили виключно за рахунок власних коштів залізниці, без залучення бюджетних коштів», зауважили в прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту України.