У МВС обіцяють поставити крапку у справі «Еліта-Центр»
Чіткі часові рамки, визначені новим Карно-процесуальним кодексом України (КПК) для проведення досудового слідства та судочинства щодо кримінальних злочинів, не дозволять і далі затягувати винесення остаточного вердикту в кримінальній справі групи компаній «Еліти-Центр», вважає начальник Головного слідчого управління МВС України Василь Фаринник. У ефірі програми «Соціальний статус» на телеканалі Tonis він повідомив, що суд укотре повертає справу, розгляд якої триває близько шести років, на додаткове розслідування замість того, щоб ухвалити остаточне рішення. «Коли зараз справи повертають на додаткове розслідування, це означає, що хтось на прокурорському або суддівському рівні не хоче брати на себе відповідальність за ухвалення остаточного рішення. Найкраще задовольнити клопотання прокурора, адвоката чи іншої сторони, повернути справу знову в міліцію, як ми маємо зі справою «Еліта-Центр», — прокоментував він ситуацію. За словами Фаринника, на сьогоднішній день період, коли людина підозрюється в скоєнні злочину, і до моменту, коли суд виголошує вирок, може тривати роками. Разом із тим новий КПК установлює чіткі терміни для досудового слідства та судочинства: для кримінальних злочинів — до двох місяців, злочинів середньої та легкої тяжкості — до півроку й особливо тяжких злочинів — до одного року.
Крюківський вагонобудівний завод модернізує 95 вагонів київського метро
Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ, Полтавська обл.), єдиний в Україні виробник вагонів метрополітену, протягом 2012-2013 років виконає комплексну модернізацію 95 вагонів Київського метрополітену (типу «Є» та їхніх модифікацій) з оснащенням асинхронним тяговим приводом. Згідно з повідомленням у «Віснику державних закупівель» у понеділок, КВБЗ став переможцем відповідного тендеру Головного управління транспорту та зв’язку Київської міськадміністрації, оголошеного 2 квітня поточного року. Вартість угоди, укладеної 16 липня, складає близько 1,0761 мільярда гривень (з ПДВ). Розпорядником коштів є Держагентство екологічних інвестицій України. Нагадаємо, власті Києва оголосили про намір до другого кварталу 2013 року відновити 185 вагонів рухомого складу метрополітену за участю КВБЗ і японських партнерів за рахунок коштів, отриманих у рамках Кіотського протоколу. Вагони типу «Є» серійно випускалися з 1963 року Митищенським машинобудівним заводом (РФ), зараз ці вагони та їхні пізніші модифікації експлуатуються на Святошинсько-Броварській лінії. Всього інвентарний парк Київського метрополітену станом на 2012 рік налічує 762 вагони трьох поколінь.
Майно науково-дослідного інституту ім. І. Сєченова в Ялті хочуть повернути в держвласність
Прокуратура АРК намагається повернути приватизоване майно Кримського республіканського науково-дослідного інституту фізичних методів лікування і медичної кліматології ім. І. Сєченова в Ялті. Як повідомила прес-служба прокуратури автономії в понеділок, до Господарського суду АРК поданий позов від прокуратури про витребування в ТОВ корпусу №12, що раніше належав інституту. «Наглядовим відомством установлено, що вказане майно вилучене з державної власності на підставі угод, у тому числі затверджених третейським судом іншої області, незаконно, оскільки його власник — Автономна Республіка Крим в особі Фонду держмайна — не ухвалював ніяких управлінських рішень щодо будівлі. Таким чином, операції здійснені без участі власника і навіть балансоутримувача і тому є недійсними», — повідомила прес-служба. У прокуратурі також зауважують, що минулого тижня Госпсуд автономії задовольнив позови прокуратури АРК про розірвання угод оренди корпусів №2 та №11 НДІ ім. І.М. Сєченова у зв’язку з невиконанням орендарем зобов’язань за угодою.