Виробництво діоксиду титану може бути збільшено в чотири рази
Одне з найбільших хімічних підприємств України «Сумихімпром» може на 25% наростити обсяг випуску фосфорних добрив і вчетверо — діоксиду титану. Про це повідомив глава ради директорів групи компаній Group DF Дмитро Фірташ. Зокрема, планується наростити потужності з випуску діоксиду титану з нинішніх 40 тисяч тонн до 160 тисяч тонн на рік. «По суті, це буде будівництво нового заводу. Проект уже практично готовий, програма зверстана. Я думаю, що якщо титановий холдинг буде створено, то з нового року почнеться масштабне будівництво нового виробництва. Ми розраховуємо за чотири роки закінчити реалізацію програми», — сказав Дмитро Фірташ, виступаючи перед колективом «Сумихімпром». Він також зазначив, що підприємство також може наростити обсяги виробництва фосфорних добрив з нинішніх 400 тисяч до 500 тисяч тонн, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».
У Кіровоградській області будують елеватор вартістю 120 мільйонів гривень
Група компаній «УкрАгроКом» та «Гермес-Трейдінг» планує на початку вересня ввести в експлуатацію елеватор потужністю одноразового зберігання 80 тис. тонн зерна в Шаровці (Олександрійський р-н Кіровоградської обл.). Згідно з повідомленням на офіційному сайті Кіровоградської облдержадміністрації (ОДА), інвестиції в будівництво майбутнього елеватора на території ПАО «Шаровське», що входить до складу групи, становлять 120 млн грн. Як наголошується в повідомленні, побудований елеватор зможе щодоби приймати на зберігання до 5 тис. тонн зерна й до 2 тис. тонн відвантажувати на залізничний транспорт. Елеватор стоятиме біля залізничної станції «Шаровка», що дозволить оперативно постачати зерно до споживачів, зазначено в повідомленні ОДА.
Порти створять координаційні ради
Приватні компанії, що займаються перевалкою вантажів у державних морських портах, дістануть можливість брати участь у розробці глобальної стратегії розвитку портового комплексу України. Як повідомила прес-служба державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» (ОМТП), впливати на ухвалення рішень, що стимулюють залучення вантажопотоків і інвестування в будівництво нових терміналів, приватний бізнес зможе через створювані суспільні консультативні структури — ради портів. Як повідомив директор департаменту державної політики в галузі морського й річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Володимир Сєврюков, Закон «Про морські порти», ухвалений парламентом 17 травня, пройшов майже всі етапи узгоджень і в найближчі день-два має надійти на підпис до Президента. «Є політичне рішення — підвищити конкурентоспроможність галузі, дати можливість портам розвиватися, залучати інвестиції, будувати нові термінали, й закон надає для реформи правову базу», — цитує прес-служба ОМТП Севрюкова. За його словами, пропонується в портах, де працює приватний бізнес, створити суспільні консультативні структури, головне завдання яких — участь у розробці локальних стратегій розвитку портових потужностей, які, у свою чергу, будуть покладені в основу глобальної стратегії розвитку портової інфраструктури України з урахуванням роботи як портових терміналів, так і суміжників (залізничників, автомобілістів та ін.).