Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Економіка

18 березня, 2011 - 00:00

Почато випуск екологічного автомобільного палива

ДК «Укргазвидобування» з березня 2011 року почала виробництво біопалива на Шебелинському ГПЗ. Програму з виробництва біопалива на Шебелинському газопереробному заводі (ГПЗ) розпочато торік. Біопаливо Е-95-40 (зимове) вироблятиметься щороку в період із жовтня по квітень. Біопаливо Е-95-40 (літнє) випускатиметься, відповідно, з квітня по жовтень. На сьогодні виробничі потужності Шебелинського ГПЗ дозволяють здійснювати виробництво біопалива в об’ємі 4 тисячі тонн щомісяця, повідомляє прес-служба ДК «Укргазвидобування». В умовах стрімкого зростання цін на бензин і дизпаливо склалися сприятливі умови для розвитку виробництва альтернативного палива. Біопаливо є альтернативою традиційним бензинам і більш екологічне, оскільки продуктом його згорання є вуглекислий газ, а не важкі метали, як у випадку з бензинами, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

У травні на ринку з’являться «Сенс» і «Ланос» для інвалідів

Найбільший український автовиробник Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАТ «ЗАЗ»), який входить до корпорації «УКРАВТО», в травні 2011 року планує розпочати виробництво нових соціальних автомобілів «Сенс» і «Ланос» (для інвалідів) з ручним управлінням замість знятої з виробництва 2010 року «Славути». Як повідомляється на сайті ЗАЗ, нині завод проводить підготовку виробництва цих автомобілів. Першими буде випущено автомобілі, адаптовані до потреб інвалідів без однієї ноги, до кінця року планується провести підготовку автомобілів для інвалідів без обох ніг із двома здоровими руками. Модифікації автомобілів для інвалідів без однієї ноги буде обладнано ручним приводом гальм під праву руку, ручним приводом акселератора на кермовому колесі й педаллю зчеплення під будь-яку здорову ногу. Модифікації автомобілів для інвалідів без обох ніг оснащуватимуться тими самими ручними приводами акселератора, гальм і автоматичним електровакуумним приводом зчеплення (ЕПЗ), ручним приводом зчеплення під ліву руку як дублер ЕПЗ. У повідомленні нагадується, що ЗАЗ залишається єдиним підприємством, яке освоїло конвеєрне виробництво автомобілів для інвалідів.

Українці модернізують електромашину для болгарської компанії

Державне підприємство «Електротяжмаш» (Харків), один із найбільших у світі виробників турбогенераторів і тягових електродвигунів, підписало з компанією Stomana Industry (Болгарія) контракт на модернізацію однієї з великих електричних машин. Як повідомила прес-служба «Електротяжмашу» з посиланням на заступника директора з маркетингу Сергія Шевченка, в рамках контракту, вартість якого не розголошується, до кінця поточного року підприємство здійснить заміну якоря двигуна потужністю 3950 кВт в електричній машині постійного струму для прокатного стану. Цю машину виробництва «Електротяжмашу» було встановлено на болгарському підприємстві ще 1959 року. Шевченко відзначив, що за часів колишнього СРСР «Електротяжмаш» постачав до Болгарії різне електрообладнання і має можливість отримати нові контракти на модернізацію в цій країні. У прес-релізі повідомляється, що Stomana Industry є одним із провідних виробників сталі в Болгарії з досвідом роботи на ринку понад 50 років.

Світовий банк підтримав ідею створення банку безнадійних активів

Світовий банк (СБ) підтримує ідею створення в Україні банку безнадійних активів, заявив координатор проектів СБ у фінансовому секторі в Україні, Білорусі та Молдові Маріус Вісмантас. Нагадаємо, що, згідно з меморандумом влади країни до Міжнародного валютного фонду (МВФ), Україна має намір перетворити проблемний підконтрольний уряду «Родовід Банк» (Київ) на банк безнадійних активів. «Ми бачимо сенс створення «поганого» банку або SPV, або будь-якої іншої юридичної структури, яка працювала б із поганими активами. Я особисто бачу сенс відділення хорошого від поганого... Ці два напрями вимагають дуже різних підходів, ми бачимо сенс відділення поганих активів від хороших банківських структур. Те ж саме, коли ми говоримо про рекапіталізовані банки», — сказав Вісмантас. За його оцінкою, незважаючи на все ще складну ситуацію з проблемними активами банків на сьогодні, зростання проблемної заборгованості 2011 року вже припинилося. Вісмантас також зазначив про значні обсяги додаткової капіталізації банківської системи від початку фінансової кризи. «Власники банків самі вирішують проблему (поганих активів) за допомогою капіталу. Додатково, напевно, 20 мільярдів гривень і більше влилося 2010 року в банківську систему. Це додатково до того нового капіталу, який надійшов 2009 року. Ми говоримо приблизно про 50 мільярдів гривень нового капіталу, а то й більше, який надійшов у систему від початку 2009 року, і ми це бачимо найголовнішим інструментом у боротьбі з поганими активами», — додав він. Вісмантас також сказав про необхідність створення умов для розвитку ринку операцій із поганими активами. «Обсяги ринку операцій із поганими активами на сьогодні, напевно, близько 20 мільярдів гривень, які перейшли від банків до тих, хто інвестує, до колекторних компаній. Якщо говоримо про весь обсяг не зовсім хороших активів, який може сягати 180—200 мільярдів гривень, звичайно, цьому ринку ще розвиватись і розвиватись», — додав він.

Газета: 
Рубрика: