Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Економiка

22 січня, 2010 - 00:00

Залізничники сподіваються на чотирикратне скорочення річних виплат по кредиту

Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») розраховує, що британський банк Barclays погодиться на реструктуризацію її боргу, що передбачає скорочення виплат по кредиту зі 110 мільйонів дол. на квартал до 110 мільйонів дол. на рік, повідомив гендиректор «Укрзалізниці» Михайло Костюк. «У Barclays ми підтвердили свою позицію щодо того, що пікові навантаження за формулою повернення кредиту в розмірі 110 мільйонів дол. на квартал є для нас непідйомними, і наша виручка не дозволяє нам цього робити. Нас почули, прийняли нашу заяву. Нині Barclays змінив формат стосунків, змінилася контактна особа з нами — створено консорціум із трьох банків. У вівторок я буду в Лондоні, і я переконаний, що реструктуризацію буде підписано», — сказав він журналістам у середу. За його словами, «Укрзалізниця» готова до такого графіка погашення боргу при річному виторзі в 39 мільярдів гривень і кредитному портфелі у 9 мільярдів гривень. При цьому Костюк зазначив, що «Укрзалізниця» повністю виконує свої поточні зобов’язання перед іншими банками. «Ми вчора сплатили 35 мільйонів дол. Deutsche Bank», — сказав він.

У Києві та Дніпропетровську очікують на міжнародних операторів для двох нових готелів

Інвестіційно-девелоперська компанія ICD Investments (Київ) отримала пропозиції з управління двома її 4-зірковими готелями в Києві та Дніпропетровську від чотирьох міжнародних готельних операторів і планує до квітня укласти з ними відповідні угоди, повідомив президент компанії Сергій Касьянов. «Чотири оператори дали нам свої пропозиції з управління двома готелями у Києві та Дніпропетровську: Rezidor, Hilton, Starwood і InterСontinental. До кінця лютого-березня ми плануємо підписати з ними угоду про управління», — сказав він. Касьянов також повідомив, що паралельно з вибором оператора готелів ICD Investments веде переговори щодо забезпечення цих проектів фінансуванням. За його оцінками, реалізація обох готельних проектів обійдеться приблизно в 40 мільйонів дол. При цьому президент компанії не уточнив термінів початку та завершення будівництва цих об’єктів, оскільки це залежить від залучення фінансування. «Поточного року ми лише завершимо проектування. У Дніпропетровську це буде, швидше за все, готель на чотири зірки або «4+», у Києві — чотири або «4-», — додав він. ICD Investments планувала до кінця 2011 року побудувати готелі в Києві по вул. Рогнідинська і в Дніпропетровську по пр. Карла Маркса на 150—200 номерів кожен. Вартість номера на добу для готелю в Києві оцінювалася на рівні близько 200 дол., для Дніпропетровська — 150 дол.

ЄБРР переніс розгляд виділення кредиту для будівництва української ЛЕП

Рада директорів Європейського банку реконструкції й розвитку перенесла ймовірну дату розгляду радою можливості надання Національній енергетичній компанії «Укренерго» кредиту в розмірі 175 мільйонів євро для реалізації проекту будівництва лінії електропередачі 750 кВ «Запорізька АЕС — підстанція «Каховська» з 26 січня на 13 квітня. Про це повідомив прес-секретар представництва ЄБРР у Києві Антон Усов. З його слів, перенесення пов’язане з необхідністю технічного доопрацювання проекту. «Це дуже великий проект, є технічні аспекти, які потребують доопрацювання», — сказав він. У рамках проекту крім спорудження ЛЕП 750 кВ «ЗАЕС — підстанція «Каховська» передбачається також будівництво підстанції 750/330/220 кВ «Каховська», двох заходів від існуючих ЛЕП 330 кВ. Крім того, передбачається реконструкція підстанції 330/220 кВ «Новокаховська» й обладнання протиаварійної автоматики і зв’язку. Раніше «Укренерго» розраховувало залучити в ЄБРР Європейського інвестиційного банку кредити по 150 мільйонів євро для будівництва ЛЕП 750 кВ «ЗАЕС» — підстанція «Каховська» до 2010 року. Метою реалізації проекту є підвищення надійності функціонування енергосистеми України, зокрема поліпшення електропостачання південних областей країни.

В аеропорту «Бориспіль» відкриють тимчасову автопарковку на 141 місце

Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (Київська область) має намір відкрити тимчасову автомобільну парковку №2 на 141 місце до кінця березня. Про це повідомила прес-служба аеропорту. Автопарковку планується відкрити для вирішення питання з постійним скупченням автотранспорту на привокзальній площі біля терміналу B. Зокрема, аеропорт провів тендер для визначення підрядника для упорядкування схеми руху автотранспорту на привокзальній площі й організації тимчасової стоянки. У тендері взяли участь 11 компаній. Перемогло приватне підприємство «М-Буд», із яким 17 грудня 2009 року аеропорт уклав договір. Загальна вартість будівельних робіт становить 2,892 мільйона гривень. Автостоянка розташовуватиметься при виїзді з привокзальної площі, праворуч уздовж під’їзної дороги. Зі слів прес-секретаря аеропорту Людмили Петрів, строк проведення робіт становить два місяці після одержання компанією «М-Буд» авансу, але значною мірою проведення робіт залежить від погодних умов.

Гроші авіаконструктори не повернули законно...

Київський апеляційний господарський суд підтвердив законність відмови Господарського суду Києва Державній інноваційній фінансово-кредитній установі (ДІФКУ) у вимозі стягнути з Авіаційного науково-технічного комплексу ім. Антонова (Київ) і Міністерства промислової політики 24 мільйони гривень. Про це повідомила прес-служба юридичної фірми «Ілляшев та Партнери», яка представляє інтереси АНТК. Суд залишив без змін рішення Господарського суду Києва. Крім того, Верховний суд 10 грудня 2009 року відмовив ДІФКУ в оскарженні судового рішення про виплату АНТК ім. Антонова чотирьох мільйонів гривень. 2001 року Державний інноваційний фонд (правонаступником якого є ДІФКУ) подав позов до Госпсуду Києва з вимогою стягнути з АНТК 24 мільйони гривень, виплачених (з урахуванням інфляції і штрафних санкцій) згідно з укладеним 1998 року договором про фінансування пріоритетної державної програми розробки і сертифікації пасажирського літака Ан-140. Суд визначив, що держпрограму не завершено з вини Державного інноваційного фонду, який не здійснив належного фінансування проекту, таким чином, отримані від нього кошти поверненню не підлягають. За даними АНТК, ДІФКУ з передбачених бюджетом 20 мільйонів гривень перерахував авіабудівникам тільки 16 мільйонів.

Газета: 
Рубрика: