Видана ліцензія на мобільний зв’язок 3G
Національна комісія з питань регулювання зв’язку (НКРЗ) видала національному оператору зв’язку ВАТ «Укртелеком» ліцензію на надання послуг мобільного зв’язку третього покоління (3G). Ліцензія видана на користування частотним діапазоном із застосуванням радіотехнології цифрового стільникового радіозв’язку стандарту IMT-2000 CDMA (UMTS/WCDMA) терміном на 15 років. Раніше «Укртелеком» перерахував НКРЗ 151,385 млн. грн. за ліцензію на надання послуг мобільного зв’язку 3G. Іншим рішенням НКРЗ анулювала ліцензію ТОВ «Українські новітні технології» (Київ), отриману компанією в 2002 році. Оператор порушив особливі умови використання радіочастотного ресурсу України, вказані в ліцензії та Законі «Про радіочастотний ресурс України».
Кошти на будівництво офісу
ТОВ «Енергосистема» (Іллічівськ, Одеської обл.) випустить десять серій облігацій «А» — «J» на загальну суму 38,452 млн. грн. Розміщення облігацій, які будуть випущені в бездокументарній формі, компанія проведе самостійно. Залучені кошти планується направити на фінансування будівництва офісно-житлового комплексу в Одесі. Облігації будуть розміщуватися з 27 грудня 2005 року по 27 грудня 2006 року, а їхнє погашення пройде з 28 червня по 1 вересня 2008 року. Прибуток по облігаціях виплачуватися не буде, а при їхньому погашенні власник отримає відповідну площу приміщення, оплачену придбаними облігаціями з розрахунку 0,01 кв. м за облігацію.
У Києві може з’явитися цементний термінал
Спільна українсько-французька проектно-будівельна компанія «Основа-Солсіф» спільно з німецькою HeidelbergCement Group розробляють проект створення цементного термінала для транспортування цементу в Київ водним транспортом. Як повідомив генеральний директор «Основа-Солсіф» Юрій Карпенко, термінал буде розташований на березі Дніпра в районі промислової зони «Позняки» в Києві. «Водний транспорт дешевший за залізничний відсотків на 40. Ми знайшли теоретичну можливість зробити це в Києві й узгоджуємо її з міською владою. Протягом півроку термінал може почати працювати», — сказав він. Ю. Карпенко також відзначив, що будівництво причалу бере на себе «Основа-Солсіф», а HeidelbergCement забезпечить транспорт.
Знайшли додаткові ресурси
Акціонери великого українського виробника хлібобулочних виробів ВАТ «Концерн Хлібопром» (Львів) вирішили збільшити статутний фонд компанії у 5,2 разу — до 90,683 млн. грн. шляхом емісії акцій на суму 73,286 млн. грн. Таке рішення прийняли на зібранні акціонерів 7 грудня. Випуск простих іменних акцій номіналом 0,01 грн. здійснюється з метою залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів для розвитку виробництва. Крім того, акціонери також ухвалили рішення включити до складу дочірнього підприємства «Гайсинхліб», що входить до «Концерну Хлібопром», у формі структурних підрозділів раніше придбані підприємства — «Шполянський хлібокомбінат», «Каменський хлібозавод» та «Жашківський хлібозавод». ВАТ «Концерн Хлібопром» входить до десятки найбільших українських виробників хліба і об’єднує 14 хлібозаводів.
Темпи виробництва цукру вищі за минулорічні
Українські цукрові заводи до 15 грудня виробили 1,865 млн. тонн цукру з буряку нового врожаю, що на 6% більше, ніж на аналогічну дату минулого року. Як повідомили агентству Інтерфакс- Україна в Національній асоціації цукровиробників України «Укрцукор», зараз буряк переробляють дев’ять цукрових заводів, а 107 підприємств уже завершили сезон. З початку сезону цукрові заводи переробили 14,2 млн. тонн буряку. Залишки буряка на підприємствах становлять 22 тис. тонн. Раніше «Укрцукор» прогнозував виробництво цукру з буряка урожаю 2005 року в обсязі 1,86 млн. тонн (з урожаю минулого року — 1,79 млн. тонн). Ємність внутрішнього ринку цукру оцінюється в 1,8—2 млн. тонн.
Авіаційний проект презентували в Берліні
Державна літакобудівна корпорація України «Національне об’єднання «Антонов» та російські авіакомпанія «Волга— Днепр» та авіазавод «Авиастар» (Ульяновськ) цього тижня презентували в Берліні міжнародний проект відновлення в рамках кооперації виробництва модернізованого надважкого транспортного літака Ан 124-100 (300). Як повідомило МЗС України, було представлено умови та загальні параметри нового міжнародного проекту, технічні та економічні переваги літака на глобальному ринку транспортних перевезень, актуальний стан та перспективи розвитку ринку великогабаритних авіаперевезень, а також можливості використання на ринку Ан-124- 100 (300). З української сторони в презентації взяли участь генеральний директор корпорації «Антонов» Анатолій Мялиця, головний конструктор, перший заступник генерального конструктора АНТК «Антонов» Дмитро Ківа, виконавчий директор авіакомпанії «Авіалінії «Антонов» Костянтин Лушаков та президент групи компаній «Авіоніка» Євген Бабінін.