Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

4 жовтня, 2005 - 00:00

Напряму, але в обхід закону

Уряд Юлії Тимошенко своїми діями заблокував можливість негайного повернення до державної власності контрольного пакету акцій Нікопольського заводу феросплавів, повідомляє «Німецька хвиля». Прагнення колишнього уряду якнайшвидше позбавити прав власності на Нікопольський феросплавний консорціум «Придніпров’я» й передати керівництво заводу групі «Приват» призвело до юридичної колізії. За словами директора Міжнародного інституту приватизації, управління власністю та інвестицій Олександра Рябченка, з’являлися сумнівні рішення суду, які надали наближеній до «Привата» компанії повноваження зберігача акцій НФЗ. Насправді, говорить експерт, стався юридичний нонсенс, оскільки ця компанія не має ніякого відношення до купівлі- продажу заводу в 2003 році. «Просто колишній уряд не дуже поважав гарантії щодо прав власності. Тому він вирішив це питання пройти не законним шляхом, а напряму — якнайшвидше отримати завод під контроль потрібного менеджменту», — вважає Рябченко. Акції Нікопольського феросплавного в цей час знаходяться на рахунку консорціуму «Придніпров’я».

Час «не для бізнесу» коштує дешевше

Український оператор мобільного зв’язку ЗАТ «Київстар GSM» знизив тарифи на міжнародний зв’язок у рамках послуги «СтарСвіт» у не бізнес-час у напрямку Росії та країн СНД до 1 грн./хв. (із ПДВ, не враховуючи збору до Пенсійного фонду). Нові тарифи доступні з 30 вересня для всіх контрактних абонентів оператора й абонентів передоплачених сервісів ACE&BASE і DJUICE. На початку серпня в рамках послуги «СтарСвіт» компанія вже знижувала тарифи на міжнародний мобільний зв’язок на 18—56%, зокрема, в не бізнес-час у напрямку Росії та країн СНД до 1,2 грн./хв. За станом на 1 вересня компанія «Київстар» обслуговує понад 10,4 млн. абонентів, забезпечуючи покриття території, на якій проживає понад 94% населення України.

Перша після МіГів поставка до Єгипту

Єгипет розпочав експлуатацію першого легкого транспортного багатоцільового турбореактивного літака Ан-74Т-200А, побудованого Харківським державним авіапідприємством (ХДАПП). Як повідомив агентству Інтерфакс-Україна директор департаменту по зв’язках із громадськістю ХДАПП Сергій Арасланов, у рамках укладеного контракту протягом 2005—2006 років єгипетському замовнику буде відправлено ще два літаки. Очікується, що вже найближчим часом контракт буде розширений — йдеться про поставки протягом трьох років іще шести машин. Разом із тим, у ході переговорів єгипетська сторона підтвердила загальну потребу в 18 літаках даної модифікації. За словами С. Арасланова, поставлений єгиптянам у вересні багатоцільовий Ан-74Т —200А — перша за останні кілька десятків років поставка нової авіатехніки до Єгипту після радянських МіГ-25. Основними конкурентами Ан-74Т-200А на ринку виступають турбогвинтові літаки C-27J Spartan спільного виробництва США й Італії та CASA 295 виробництва Іспанії.

Оновлення шоколадних торгових марок

Розширюючи свою присутність на ринку фасованих шоколадних цукерок (в коробках), компанія «АВК» виводить на кондитерський ринок нові торгові марки шоколадних цукерок — «ШокоLove» і «ШокоLove-Коктейль». Їхнє виробництво налагоджене на Дніпропетровській і Донецькій кондитерських фабриках. За словами директора по маркетингу компанії «АВК» Олексія Остапченка, інтерес до фасованих шоколадних цукерок і поява в цьому сегменті нових продуктів пояснюється його високою привабливістю й активним розвитком. Метою виведення нової торгової марки є нарощування обсягів продажу компанії в середньому ціновому сегменті (6— 13 грн. за коробку цукерок) і збільшення лояльності молодіжної аудиторії до продукції «АВК». Продукція під ТМ «ШокоLove» і «ШокоLove Коктейль» орієнтована, передусім, на молодих чоловіків і жінок віком до 35 років із середнім і вище середнього рівнем прибутку. Сьогодні середній ціновий сегмент фасованої шоколадної продукції насичений в основному «ностальжи-марками» — цукерками, відомими споживачу багато років. Тим часом результати маркетингових досліджень показують, що життєвий цикл більшості цих торгових марок перебуває на стадії спаду.

Газета: 
Рубрика: