Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

23 серпня, 2011 - 00:00

Вітчизняний виробник будматеріалів витісняє імпорт

До кінця 2011 року в Україні обсяг споживаної будівельної ізоляції досягне позначки 1,8 мільйона кубометрів. Такий прогноз озвучив директор з питань продажу кам’яної вати корпорації ТехноНІКОЛЬ Роман Колесников під час прес-конференції на заводі «ТЕХНО». При цьому експерт прогнозує зменшення імпорту теплоізоляційних матеріалів і збільшення частки вітчизняних компаній-виробників на ринку будівельних матеріалів України. Як зазначає Колесников, ще 2006 року трійка лідерів виглядала таким чином: Rockwool — 58%, Paroc — 8%, Nobasil — 5%. До 2010 року ситуація докорінно змінилася, і зараз провідні позиції посідають: ТехноНІКОЛЬ — 33%, Rockwool — 29%, Termolife — 8%. Стався переділ ринку, і вітчизняні виробники потіснили імпортні компанії. За словами експерта, російський ринок теплоізоляційних матеріалів уже пройшов етап заміщення імпорту вітчизняними виробниками, і зараз лідерами з виробництва теплоізоляційних матеріалів є саме російські компанії. Така ситуація буде і в Україні. Цю тенденцію підтверджує генеральний директор виробництва «ТЕХНО» (м. Черкаси) Олег Ходаковський: «Обсяги випуску продукції заводу постійно зростають, при цьому істотно збільшився попит на продукцію з боку вітчизняних споживачів». Як додав експерт, ринок добре сприймає і розширення асортименту: так, з початку літа цього року на виробництві «ТЕХНО» випускаються два нових продукти. За словами Ходаковського, сума інвестицій, вкладених в устаткування для виробництва цих продуктів, становила понад 2 мільйони євро, в цілому ж у будівництво заводу було вкладено понад 18 мільйонів євро, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

На чотирьох пекарнях Донбасу модернізують заміс тіста

Холдинг «Золотий урожай» завершує перший етап модернізації чотирьох хлібопекарень Донецької області. Нове устаткування — системи автоматичних дозаторів, машини для замісу тіста, ділильні машини, пристрої для заокруглення і закочування вмонтовуються і по черзі вводяться в експлуатацію на Донецькій, Горлівській, Селідовській і Шахтарській пекарнях. «Замішування тіста — один із найважливіших етапів пекарного виробництва, — говорить керівник технічного департаменту «Золотого врожаю» Віктор Гелеверя. — Він значно впливає не лише на якість, а й на економічні показники випічки хлібобулочних виробів. А використання нового професійного устаткування дозволить поліпшити смакові характеристики хлібобулочних виробів, забезпечити їхню рівномірну пористість, пишний обсяг і апетитну золотисто-брунатну скориночку, а також знизити собівартість продукції, яка випускається». Згідно з повідомленням прес-служби компанії, загальна сума цільових інвестицій до модернізованих відділень тестомісилок чотирьох хлібопекарень холдингу становила 6,7 мільйона гривень. З них вартість устаткування, проведення монтажних і пуско-налагоджувальних робіт на Горлівській пекарні — 3,4 мільйона гривень, на Донецькій № 14—1,6 мільйона гривень, на Селідовській — 0,8 мільйона гривень і на Шахтарській — 0,9 мільйона гривень, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

Виноторгова компанія відкрила свій перший винний бутик у центрі столиці

У центрі Києва відкрився перший винний бутик виноторгової компанії «Вітіс Груп» під назвою «Арлекін». «Ми думали спочатку пов’язати назву бутика зі словом «винний», але потім передумали й вирішили вибрати назву, що була б не співзвучною з словом «вино», але добре відображувала б дух закладу, — пояснив журналістам оригінальну назву свого першого магазина генеральний директор виноторгової компанії «Вітіс Груп» Сергій Мазур. — Адже Арлекін — це блазень і тамада одночасно. Ця людина відповідала за настрої й дарила людям радість. В Україні поки, звісно, знають різних кумедних історій про цього персонажа набагато менше, ніж в Італії, де він був популярним». Вплив Італії у винному бутику «Вітіс Груп» відчувається не лише в назві й дизайні магазина, але й у його асортименті. Близько 50% пропонованих вин — італійські. Мотивація складання такої продажної лінійки, як пояснив Мазур, досить проста: є хороша пропозиція цього вина, й воно має не менш хороший попит в Україні. Окрім грандів італійського виноробства, таких, як Marchesi Frescobaldi, Castello di Ama, Tasca d’Almerita, в «Арлекіні» також можна знайти вина знаменитих французьких домів (Domain Baron Rotschild, Louis Roederer) і навіть легендарних майстрів-винарів Німеччини (Gunderloch) та Нового світу (Errazuriz, Klein Constantia). На запитання «Дня», чи планує компанія в майбутньому відкрити мережу подібних бутиків, генеральний директор «Вітіс Груп» зазначив, що, швидше за все, ні. «Ми вважаємо, що вино — це досить унікальний продукт. Тому не впевнені, що другий винний бутик, який ми відкриємо, теж називатиметься «Арлекін», — сказав Мазур. У майбутньому винотеки «Вітіс Груп», за його словами, можуть з’явитися в містах-мильйонниках, таких, як Одеса, Харків, Донецьк. А от у Києві вже скоро з’явитися другий винний бутик цієї компанії, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

Газета: 
Рубрика: