Тунелі під Дніпром у столиці планують будувати на умовах державно-приватного партнерства
Київ може розпочати будівництво автомобільних тунелів під річкою Дніпро після проведення Євро-2012, повідомив гендиректор комунальної корпорації «Київавтодор» Георгій Глінський. «Сьогодні триває підготовка до інвестиційних проектів на умовах державно-приватного партнерства», — повідомив він журналістам наприкінці минулого тижня. Глінський відзначив, що проект і його реалізація схвалені міжнародними фахівцями, запрошеними міською владою за рахунок гранту в розмірі 200 тисяч євро Європейського банку реконструкції та розвитку. За його словами, партнерство передбачає або повернення інвестицій за рахунок платного проїзду тунелями, а в разі браку цих коштів — доплати з держбюджету, або компенсацію витрат на будівництво і експлуатацію протягом 30 років.
До осені у Вінницькій області запустять геліоелектростанцію
Компанія «Рентехно» (Київ) має намір наприкінці серпня — на початку вересня ввести в експлуатацію першу чергу сонячної електростанції на півдні Вінницької області встановленою потужністю 250 кВт, повідомив директор з розвитку компанії Дмитро Лукомський. «Устаткування для першої черги вже прибуло. Наступного тижня почнемо монтаж і десь наприкінці серпня, але не пізніше першого тижня вересня, перерізатимемо стрічку», — відзначив він. Лукомський уточнив, що устаткування для другої черги станції, потужність якої складе 321,5 кВт вже придбано і зараз транспортується до України. Монтаж другої черги заплановано на жовтень поточного року.
Реконструкція Харківського аеропорту подорожчала ще на 346 мільйонів гривень
Кабінет Міністрів України затвердив скоректований проект і титул реконструкції аеродрому міжнародного аеропорту «Харків», збільшивши загальну кошторисну вартість робіт на 346, 316 мільйона гривень — до 1 432, 841 мільйона гривень. Таке рішення закріплене постановою уряду №854 від 10 серпня 2011 року. Згідно з документом, вартість будівельно-монтажних робіт становитиме 1 016, 961 мільйона гривень, устаткування — 127, 258 мільйона гривень. При цьому кошторисна вартість першого пускового комплексу складає 271, 093 мільйона гривень, другого — 1 118, 656 мільйона гривень. Нагадаємо, реконструкція аеропорту є частиною комплексної програми групи компаній Development Construction Holding (DCH, Харків) з підготовки Харкова до Євро-2012, у реалізацію якої він планує інвестувати понад 500 мільйонів доларів.
До кінця 2011 року «Мотор Січ» представить модернізований вертоліт Мі-2МСБ
Один з найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, ВАТ «Мотор Січ» (Запоріжжя), розпочав проект випуску модернізованих вертольотів Мі-2МСБ, обладнаних новим більш потужним та більш економічним двигуном, повідомив глава ради директорів підприємства В’ячеслав Богуслаєв. Він уточнив, що вартість модернізованого вертольота складе 4,5 мільйона доларів, тоді як нового — 15 мільйонів доларів, а його життя буде продовжено на 8—16 років. Богуслаєв пояснив, що термін експлуатації вертольотів визначається двома основними характеристиками: за нальотом і за циклами «зліт-посадка». «Так от, за циклами вони практично не літали — у них ще 30 років попереду», — сказав керівник «Мотор Січ». Коментуючи попит на цю продукцію, він повідомив, що глава МНС Віктор Балога просить 22 вертольоти наступного року для рятувальників. Зараз на ділянці збирання вертольотів «Мотор Січ» у Запоріжжі знаходиться близько 10 вертольотів Мі-2.
За сім місяців виробництво автотранспорту в Україні збільшилося в півтора разу
Згідно зі статистичними даними асоціації «Укравтопром», українські виробники автотранспортних засобів у січні-липні 2011 року збільшили виробництво автомобілів (легкових і комерційних) та автобусів на 50% у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року — до 57, 921 тисячі одиниць. «Поліпшення ситуації у виробництві порівняно з минулим роком характеризується низькою базою порівняння: наприклад, порівняно з сімома місяцями докризового 2008 року в поточному році обсяги виробництва в 3,5 разу нижчі», — наголошується в повідомленні на сайті асоціації. Найбільший приріст виробництва у поточному році як і раніше демонструє легковий сегмент, де виробництво виросло на 60%, — до 54, 492 тисячі одиниць, випуск автобусів збільшився на 19% — до 1, 623 тисячі одиниць. В той же час випуск вантажних і комерційних авто продовжує демонструвати негативну динаміку, хоч і дещо покращену завдяки позитивній динаміці липня: за сім місяців цей показник скоротився на 42% — до 1, 806 тисячі одиниць.