Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

27 липня, 2011 - 00:00

Українська компанія готова постачати двигуни для модернізованих «Русланів»

«Мотор Січ» (Запоріжжя) готово постачати двигуни Д-18Т для модернізованих літаків Ан-124 «Руслан» з 2013 року, затримка з відновленням виробництва цих літаків в Ульяновську (РФ) призведе до невиправданих витрат, заявив журналістам президент, голова ради директорів української компанії В’ячеслав Богуслаєв. «Ми розраховували, що відновлення виробництва Ан-124 почнеться з 2014 року. Проте на нещодавно проведеній в Ульяновську нараді було сказано, що початок реалізації програми відкладається на 2016 рік. Вкладати свої гроші в те, що, можливо, почне реалізовуватися з 2016 року, ми вважаємо неправильним», — сказав Богуслаєв. Він повідомив, що на стадії наземних випробувань знаходиться модернізований двигун Д-18Т зі збільшеною з 23,4 тонни до 25 тонн злітною тягою. «Якщо для модернізованого Ан-124 знадобиться двигун тягою в 27 тонн, то ми зробимо й такий двигун», — підкреслив він і додав, що компанія готова поставляти необхідний двигун із 2013 року, «був би готовий до цього сам модернізований літак».

Ринок чекає на єдину систему дистрибуції охолоджених товарів

Половину продуктів харчування вироблених в Україні викидають. Такі дані оголосила Асоціація «Холодна Логістика України». Так лише 20-30% молочних продуктів на торговельних прилавках транспортується з дотриманням належного температурного режиму. Ще більше втрат спостерігається у сільському господарстві — вони досягають 50%. «Можна сказати, що половину виробленого ми викидаємо», — пояснює голова правління Асоціації «Холодна Логістика України», директор з логістики і постачань Євген Голуб. За його словами, причина таких втрат — відсутність в Україні національної системи дистрибуції охолоджених товарів. І лише створення такої структури, переконаний він, повною мірою гарантує виробникам отримання покупцем якісної продукції. Сьогодні більшість компаній організовують логістику самотужки. Це досить значні витрати, що, відповідно, відбивається на кінцевій вартості продукту. За словами Голуба, у межах Києва доставка охолодженого продукту від складу виробника до полиці магазину, з безперервним дотриманням температурного режиму, становить 25 копійок за кілограм, а для заморожених продуктів — 32 копійки. Проте багато компаній намагаються мінімізувати й ці витрати, знизивши до 20 або 15 копійок, нехтуючи нормами і розпорядженнями. Тобто, з метою економії у буквальному розумінні 5 копійок, виробник піддає ризику здоров’я споживача, говорить він! Тим часом українських покупців непокоїть більше термін придатності товару на полицях магазинів, ніж те, як він був доставлений, доповнює директор Trainsicold (продає холодильні установки) Олександр Пеклін. Хоча важливо було б звертати увагу на обидва показники. Адже, якщо термін придатності, наприклад, йогурту складає три дні за температури 4—6 градусів, а він зберігається на складі при вищій температурі, то його термін придатності автоматично зменшується. Тому доти, поки споживач не усвідомлює важливість контролю умов зберігання продукції, розплачуватися за такий недогляд більше шансів має його здоров’я, повідомляє Ксенія БРЕСЛАВСЬКА, Літня школа журналістики «Дня».

На Львівський стадіон можуть витратити ще 443 мільйони гривень

Структурний підрозділ фінансово-промислової групи «Альтком» (Донецьк), ТОВ «АльткомКиївБуд» (Київ), може виконати додаткові роботи на будівництві стадіону у Львові ще на 442,8 мільйона гривень у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації стадіону. Як повідомляється у системі розкриття інформації про тендерні закупівлі, замовником виконання робіт виступає Держпідприємство «Дирекція з будівництва об’єктів до Євро-2012 у Львові». Згідно з повідомленням, термін виконання робіт — до 31 жовтня 2011 року. Ці кошти будуть профінансовані з Держбюджету і за рахунок держпідтримки.

Виробник цегли розглядає можливість купити виробництво на сході і в центрі України

ТОВ «Керамейя» (Суми) розглядає можливість покупки заводу з виробництва стінової кераміки у східному і центральному регіонах України, повідомив генеральний директор компанії Іван Телющенко. Він відзначив, що компанія зацікавлена у придбанні підприємства потужністю близько 30 мільйонів штук умовної цегли. За його оцінками, стандартна інвестиція у створення «з нуля» підприємства такої потужності становить близько 35 мільйонів дол., тоді як при покупці і реставрації вже готових ліній із західноєвропейського ринку інвестиції складуть приблизно 30% від цієї суми.

Газета: 
Рубрика: