Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Новини компаній

13 липня, 2011 - 00:00

Держбанк дорозмістив єврооблігації на 200 мільйонів дол.

Державний ощадний банк України дорозмістив єврооблігації з погашенням у 2016 році на 200 мільйонів дол. «Ощадбанк здійснив другий успішний вихід на міжнародні ринки капіталу і залучив додаткові кредитні кошти завдяки розміщенню єврооблігацій на суму 200 мільйонів дол. за ціною близько 8,05% річних. Ця операція є продовженням випуску, який відбувся в березні 2011 року на суму 500 мільйонів дол. за ставкою 8,25% річних», —йдеться у прес-релізі банку. Лід-менеджерами трансакції виступили банки Credit Suisse і Morgan Stanley. За даними Ощадбанку, книга заявок на придбання єврооблігацій склала близько 400 мільйонів дол.: пропозиції надійшли від 55 інвесторів. «Заявки переважно подали великі європейські фонди з високою репутацією, більшість з яких вже брали участь у першому випуску банку і добре його знають. Були й нові інвестори, які не змогли взяти участь у першому випуску. Це свідчить про зростання довіри до банку», — наголошується в прес-релізі. За даними банку, в структурі фактичного розміщення частка інвесторів з Великої Британії склала 64%, Європи — 26%, Швейцарії — 8%, Азії — 2%.

Почалося будівництво нового заводу з виробництва VRLA-батарей

Великий український виробник акумуляторів «Веста» (Дніпропетровськ) розпочав будівництво нового підприємства з виробництва герметизованих клапанно-регульованих акумуляторних батарей (VRLA), повідомила його холдингова компанія Westa ISIC (Люксембург) на веб-сайті Варшавської фондової біржі (WSE). Згідно з повідомленням, Westa ISIC підписала з британським постачальником устаткування контракт на суму 20,4 мільйона дол.: як передоплату компанія внесла 10 мільйонів дол., повна оплата має бути здійснена протягом найближчих шести місяців. Введення в експлуатацію нового заводу планується в 2012 році.

Залізничники за п’ять років планують закупити щонайменше 500 локомотивів

Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») планує відновити локомотивний парк за п’ять років. За даними прес-служби компанії, в 2011 році залізничники мають намір списати 109 з 500 локомотивів ВЛ-8. У 2012 році буде списано ще 66 одиниць, у 2013 — 80, у 2014 — 86. Крім того, в поточному році «Укрзалізниця» вимушена буде списати 120 тепловозів ЧМЕ3-2, у 2011 — ще 38. У поточному році завершиться термін служби 27-ми дизель-поїздів Д1 та 156-ти електропоїздів ЕР-1. «2012 року потрібно буде списати ще 75 таких поїздів. Жоден науковий інститут не візьметься за розробку проекту продовження терміну їхньої служби. Тому проблему вирішувати потрібно вже сьогодні. Готується постанова Кабінету Міністрів України, що дозволить залізниці залучати інвестиційні кошти і укладати угоди з виробниками тягового рухомого складу терміном не менше ніж на п’ять років, аби дати можливість нам робити довгострокові замовлення, виробникам, відповідно, теж працювати планово і з гарантіями. Я ставлю завдання закупити мінімум 500 локомотивів за п’ять років», — говорить генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак.

Модернізацію ГТС нафтогазовий монополіст розпочне власним коштом

НАК «Нафтогаз України» в рамках проекту модернізації української газотранспортної системи (ГТС) розпочне реконструкцію лінійних споруд газопроводу Уренгой-Помари-Ужгород власним коштом, повідомили в управлінні зі зв’язків з громадськістю держхолдингу. За даними прес-служби, обговорення процесу реалізації першочергового проекту реконструкції газопроводу Уренгой-Помари-Ужгород в частині об’ємів його фінансування, термінів і ступеня готовності сторін до виконання робіт відбулося 7 липня в ході презентації міжнародною компанією Mott MacDonald проміжного звіту за проектом модернізації ГТС України. Mott MacDonald презентувала представникам «Нафтогазу України», Європейської комісії і міжнародних фінансових організацій проміжний звіт за проектом «Попереднє дослідження модернізації системи транзиту і підземного зберігання газу в Україні». Нагадаємо, що раніше «Нафтогаз України» заявляв про готовність вкласти в реконструкцію ГТС країни в 2011 році 3,1 мільярда гривень.

Газета: 
Рубрика: