Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Новини компанiй

22 червня, 2011 - 00:00

Виробник автобусів занепокоєний умовами експлуатації своєї продукції у Львові

За п’ять років експлуатації тролейбусів ЛАЗу ЛКП «Львівелектротранс» не уклав договір із підприємством на післягарантійне обслуговування та закупівлю комплектувальних запчастин. Про це повідомив директор зі продажу, експорту та сервісу ЛАЗ Олександр Строганов. За його словами, у 2006 році Львовом було закуплено продукцію ЛАЗу, яка перебуває на балансі ЛКП «Львівелектротранс». Однак, каже Строганов, відомо, що комунальне підприємство має застарілу технічну базу, йому бракує сучасного обладнання для перевірки технічного стану нових транспортних засобів. Водночас, як наголошують у прес-службі ЛАЗу, комунальне підприємство досі не уклало угоду на післягарантійне обслуговування. «Без нашого відома міняють сертифіковану комплектацію на продукцію невідомих постачальників із невідомими характеристиками та гарантійними обов’язками. Усе це може позначитися на якості та безпеці закупленої техніки. Адже продукція досить дорога та потребує відповідного обслуговування. Виготовлення нових моделей автобусів та тролейбусів ЛАЗ технологічно є набагато складнішим процесом, ніж виготовлення старих моделей Skoda і ЗІЛ. Тому нову техніку мають обслуговувати підготовлені спеціалісти, використовуючи спеціально підготовлене обладнання», — обурюється Строганов. За його словами, в інших замовників продукції ЛАЗу не виникало проблем із сервісним та післягарантійним обслуговуванням продукції, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

Кондитерська фабрика 2011 року отримає 340 мільйонів гривень інвестицій на розвиток

Корпорація Kraft Foods, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, планує 2011 року інвестувати 340 мільйонів гривень у розвиток Тростянецької кондитерської фабрики «Україна» (Сумська область). «Наші сумарні інвестиції в розвиток фабрики в Тростянці 2011 року — 340 мільйонів гривень, включаючи 250 мільйонів гривень інвестицій у нове виробництво печива (перші витрати вже були 2010 року)», — сказав голова правління ЗАТ «Крафт Фудз» Юрій Логуш. Передбачається, що нове виробництво печива буде запущено вже в кінці поточного року. Логуш відзначив, що 2012 року компанія розраховує мати в своєму розпорядженні нові потужності на 20 тисяч тонн продукції на рік. За подальші чотири роки вона планує подвоїти свої можливості випуску печива до 40 тисяч тонн на рік. «Причому велика частина цих потужностей буде направлена на виробництво експортної продукції», — уточнив голова правління ЗАТ «Крафт Фудз».

Україна планує сертифікувати сімейство нових регіональних Ан-148/158/168 у Європі

Держпідприємство «Антонов» проводить роботу щодо забезпечення сертифікації сімейства пасажирських регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148/158/168 в Європейському Союзі. Як повідомив журналістам голова ДАК «Антонов», генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа під час 49-го Міжнародного авіакосмічного салону «Ле Бурже-2011» (Le Bourget), на сьогодні вже отримано сертифікат типу Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA) на англомовну кабіну літаків цього сімейства. Наступний етап — сертифікація силової установки літака, відзначив генконструктор. «На жаль, ми на двигун сертифікат EASA не отримали (двигун Д-436-148 розробки ДП «Івченко Прогрес» і виробництва ВАТ «Мотор Січ». — Ред.). Тому постало питання про альтернативний двигун», — сказав він. У числі можливих альтернатив української силової установки розглядаються російсько-французькі SAM-146, а також двигуни західних виробників — американської General Electric, британської Rolls Royce, канадською P&W, уточнив він. Як повідомив Ківа, перспективи співпраці зі світовими постачальниками авіадвигунів планується обговорити під час салону «Ле Бурже-2011». У той же час, за словами генконструктора ДП «Антонов», за своїми ключовими характеристиками український Д-436-148 неістотно поступається західним аналогам. За ефективністю пального західні аналоги перевершують український двигун лише на 2—3%, сказав він. Ківа також повідомив, що процедура адаптації західного двигуна до літаків перспективного сімейства «Антонов» триватиме не менш ніж два-три роки.

Китайська компанія будуватиме українські ГЕС

Міністерство енергетики й вугільної промисловості України та компанія Sinohydro Corporation Ltd (Китай) підписали меморандум про співпрацю в будівництві гідроелектростанцій (ГЕС) в Україні, повідомила прес-служба міністерства. У той же час подробиці меморандуму в прес-релізі не розголошуються. Міненерговугілля також нагадує, що зараз Україна й Китай мають намір побудувати парогазову електростанцію (ПГЕС) в Щолкіно (АР Крим), а також реалізувати проект реконструкції електромереж 0,4—110 кВ протяжністю 4,8 тис. кілометрів і 24 підстанцій енергозабезпечувальної компанії «Крименерго».

Газета: 
Рубрика: