Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

31 травня, 2011 - 00:00

Новий термінал у Донецькому аеропорту планують здати в експлуатацію до 20 грудня

Фінансово-промислова група «Альтком» (Донецьк) розраховує здати в експлуатацію новий пасажирський термінал у Донецькому аеропорту 20 грудня 2011 року. «На сьогодні 100% каркаса виконано, 100% огороджувальних конструкцій виконано, крівлю повністю виконано, всередині ведуться оздоблювальні роботи, закінчено підготовку поверхні під підлогу, розпочато монтаж ліфтового обладнання, ескалаторів, завозиться технологічне обладнання, ведуться інженерні мережі, виходимо на завершальну стадію оздоблення», — цитує прес-служба заступника директора з виробництва ФПГ «Альтком» Сергія Купріна. За його словами, нині на об’єкті працює близько 1,5 тисячі осіб і 500 одиниць техніки. Близько 80% інженерного і 80% основного технологічного обладнання закуплено і знаходиться на будмайданчику. Роботи йдуть відповідно до графіка.

Нафтохімічна переорієнтація

Group DF українського бізнесмена Дмитра Фірташа має намір розвивати нафтохімічне виробництво. «У нас завдання стоїть у групі сьогодні азотній (...) піти в малотоннажне виробництво. Тобто ми хочемо піти в нафтохімію», — сказав Фірташ під час заходу, присвяченого 60-річчю Сєверодонецького об’єднання «Азот». На його думку, нафтохімія є дуже перспективним напрямом на фоні азотних добрив, на виробництві яких як основну сировину використовують природний газ, ціна на який постійно зростає. Фірташ не зміг спрогнозувати, за який період будуть втілені повною мірою плани щодо випуску нафтохімічної продукції, але висловив надію, що це станеться у середньостроковій перспективі: «Сподіваюся, що... протягом шести-семи, може, восьми років». Він додав, що за умови успішної реалізації проектів у підприємств може значно змінитися структура виробництва. «У нас зараз, як ми працюємо, 100% — азотна частина, а працюватимемо десь 50% на 50% (нафтохімія. — ІФ)», — пояснив він.

На зиму в підземні сховища закачали 13 мільярдів кубометрів газу

ДК «Укртрансгаз» розпочала заходи із забезпечення стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2011/2012 років. Серед основних організаційно-технічних заходів даної підготовки важливим є закачування природного газу в підземні сховища (ПСГ). «Усі роботи йдуть згідно із графіком, — зазначає перший заступник директора ДК «Укртрансгаз» Мирослав Химко. — Закачку природного газу в сховища цього року ми розпочали ще в березні, а станом на 25 травня у сховища закачано 2,9 мільярда кубічних метрів газу, що на 0,7 мільярда кубічних метрів більше, ніж минулого року. Об’єм активного газу в ПСГ становить 13 мільярдів кубічних метрів». Усього до нового опалювального сезону компанія планує капітально відремонтувати 36 свердловин ПСГ (минулого року було відремонтовано 38 при запланованих 32) та 278 газорозподільних станцій (минулого року відремонтовано 299 при запланованих 277) та 49 газоперекачувальних агрегатів, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ.

Держпідприємство поповнить вагонний парк на 1,6 тисячі вантажних вагонів 2011 року

Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») має намір 2011 року придбати 1,6 тисячі нових вантажних вагонів. «Із них 1,1 тисячі піввагонів і 500 цистерн», — повідомив заступник начальника головного управління вагонного господарства «Укрзалізниці» Анатолій Ракіпов. За його словами, 2011 року спливає термін служби 11 тисяч вантажних вагонів, у тому числі близько 6 тисяч піввагонів. За його словами, капітальний ремонт вагона з подовженням терміну служби обходиться «Укрзалізниці» у 125 — 150 тисяч гривень. Вартість нового піввагона — 700 тисяч гривень. У 2006 — 2007 роках «Укрзалізницею» було закуплено тисячу піввагонів нового покоління, виготовлених Крюковським вагонобудівним заводом. «Вимоги до вагонів, які ми маємо намір придбати, — це збільшення міжремонтного пробігу до 500 тисяч км, міжремонтних термінів за тривалістю — до чотирьох років. Безремонтний пробіг візка з колесами і касетними підшипниками — 800 тисяч км або вісім років», — сказав він.

Газета: 
Рубрика: