Банк розвитку створять до жовтня 2011 року
До жовтня 2011 року в Україні буде засновано Український банк розвитку, який консолідуватиме всі видатки розвитку української держави і знищить корупцію, що досі загрожувала цьому сектору. Про це повідомив голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів. «Держава має намір ділити ризики з інвесторами, що значно посилить довіру до Інвестиційної реформи, яка здійснюється в Україні», — заявив він. «Таким чином, через новостворений банк українська держава співфінансуватиме стратегічні інвестиційні проекти, поділяючи ризики з нашими партнерами-інвесторами. Діяльність цього банку будуватиметься на таких принципах: по-перше, — це абсолютна прозорість інвестиційних рішень, а по-друге — співробітництво лише з провідними консалтинговими та інвестиційними компаніями», — зауважив Каськів, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».
Нова лінія електропередач має зменшити навантаження Рівненської АЕС
На Тернопільщині розглянули питання будівництва траси повітряної лінії електропередач (ПЛ) 330 кВ «Луцьк Північна — Тернопіль», в яку держава інвестує 450 мільйонів гривень. «Нова лінія електропередач забезпечить надійне електропостачання споживачів, зменшить навантаження Рівненської атомної електростанції на 450 МВт», — наголосив під час наради в Тернопільській ОДА, що відбулася спільно з представниками ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго» Західної енергетичної системи, проектної організації «ПрАТ ДЕКС», заступник голови Тернопільської обласної державної адміністрації Микола Головач. Уже найближчим часом повинні визначити й погодити розташування земельних ділянок у Зборівському, Збаразькому, Тернопільському, Кременецькому районах, через які планують провести трасу повітряної лінії електропередач «Луцьк Північна — Тернопіль», повідомляє Лариса ОСАДЧУК, Тернопіль.
Українська верф побудує до березня 2012 року голландській компанії універсальне судно
Учора на Чорноморському суднобудівному заводі відбулася урочиста закладка універсального судна проекту CF 3850 для голландської компанії Damen Shipyards Bergum. Судно призначене для транспортування сухих вантажів та контейнерів. Проект зазначеного контейнеровоза відрізняється від першого судна, побудованого для Damen Shipyards Bergum і спущеного на воду в березні 2010 року. Конструкція корпусу посилена, в ній врахововано можливість посадки на ѓрунт із повним завантаженням. За умовами контракту, судно планується передати замовникові у березні 2012 року. Чорноморський суднобудівний завод здійснить побудову корпусів з максимально можливим, за контрактом, насиченням судових систем і пристроїв, що включає в себе трубопроводи, фундаменти, ізоляцію, трапи та інші системи, зі ступенем готовності до 80%. Проектна швидкість контейнеровоза становить 12,3 вузлів, максимальне навантаження — 193 контейнери типу TEU. Довжина судна — 88,6 м, ширина — 12,5 м, висота борту — 7 м, дедвейт — 3,850 тонн, осадка — 5,4 м, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».
«Укрзалізниця» вивчає можливість обладнання вагонів системою клімат-контролю
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») розглядає можливість встановлення в пасажирських вагонах системи кондиціонування українського виробництва. Як повідомила прес-служба «Укрзалізниці», дослідний зразок реверсної повітряної клімат-системи (ПКС) розроблений харківською індустріальною групою УПЕК. Система працює в режимі кондиціонера, теплового насоса та вентиляції. «ПКС відрізняється енергоефективністю, підтримує відносну вологість повітря на рівні 40-45% і повністю екологічна, оскільки для створення комфортного середовища замість фреону використовується звичайне повітря. Крім того, при встановленні ПКС замість системи водяного опалення вага пасажирського вагону зменшиться мінімум на 3 тисячі кг», — говориться в прес-релізі. Випробування системи проводитиметься на Південній залізниці.