Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / Новини компанiй

12 травня, 2011 - 00:00

У Львові створять тренінг-центр з підготовки персоналу до Євро-2012

У рамках підготовки до Євро-2012 у Львові невдовзі розпочне роботу німецько-український навчальний центр, метою якого є підвищення кваліфікації працівників готельно-ресторанного й туристичного бізнесу, повідомила прес-служба Львівської міськради. За даними прес-служби, Німеччину обрано як партнера, оскільки у неї є досвід проведення масштабних спортивних заходів, які відвідує велика кількість туристів із різних країн світу. «Якість послуг і самообслуговування є важливим моментом туристичного напряму. Це пояснює постійну потребу у висококваліфікованому персоналі. Останніми роками проблема нестачі кваліфікованих працівників стала особливо актуальною в зв’язку з постійним зростанням кількості готелів і ресторанів, а також невисокою готовністю людей працювати в цьому сегменті. Навчання молоді в сфері туризму здійснюється в технікумах, коледжах і спеціалізованих навчальних закладах, але спостерігається відсутність тісного зв’язку між освітою, яка пропонується, і потребами цієї галузі», — цитує прес-служба ініціаторів тренінгового центру. Згідно з повідомленням, основою розробки концепції зі створення тренінгового центру стала тісна співпраця з представниками зацікавлених сторін, до яких належать громада Львова, Львівський центр розвитку туризму, представники ресторанів і готелів, а також навчальні заклади й неурядові організації. Як відзначає прес-служба, концепцію створення німецько-українського навчального центру з підвищення кваліфікації в галузі туризму розроблено в рамках проекту GTZ «Підтримка українського уряду в проведенні Євро-2012». Незабаром у навчальному центрі буде організовано тренінги з таких напрямків, як робота на рецепції, сервіс, робота покоївок, кухня, іноземні мови, з часом вони розширяться за рахунок таких спеціальностей, як робота з іноземними туристами, СПА та оздоровчі процедури. Учасниками тренінгу будуть перш за все працівники готельно-ресторанного бізнесу, власники яких приєдналися до створення тренінгового центру.

Український авіазавод може доробити для Міноборони Росії надважкий літак «Мрія»

На Київському авіаційному заводі готові добудувати другий надважкий транспортний літак Ан-224 «Мрія», якщо його замовить Міноборони Росії, сказав голова ради директорів ВАТ «Мотор Січ» (Запоріжжя, Україна) В’ячеслав Богуслаєв. «У нас лежить друга «Мрія». Міністр Сердюков (міністр оборони РФ Анатолій Сердюков. — Ред.), відвідавши Київський авіазавод, зацікавився цим. Запитав, чи можна доробити. Ми можемо доробити, якщо буде замовник», — сказав Богуслаєв журналістам у Москві. Він нагадав, що перший і єдиний літак «Мрія» літає по всьому світу. «Возить величезні трансформатори, генератори на різні електростанції, тобто негабаритний вантаж, який не можна іншим транспортом доправити», — сказав Богуслаєв. Він нагадав, що літак «Мрія», оснащений шістьма двигунами Д-18 виробництва «Мотор Січ», здатний перевозити до 225 тонн вантажів. Цими ж самими двигунами (4 Д-18) оснащуються важкі транспортні літаки Ан-124 «Руслан». За словами Богуслаєва, українські моторобудівники модернізують двигун Д-18. «Двигун Д-18 четвертої серії буде набагато потужнішим», — сказав він. Також він відзначив, що завдяки модернізації потужність двигуна збільшено з 24 тонн спочатку до 25,5 тонн, потім — до 27 тонн. «Тепер наші замовники вимагають 30 тонн. Ми готові протягом двох з половиною років зробити 29—30 тонн тяги. Тоді «Руслан», який зараз літає на 6 тисяч кілометрів, літатиме на 11 тисяч», — сказав Богуслаєв. Він нагадав, що сьогодні «Руслани» використовуються, зокрема, для доставки з французької Тулузи крил для «Боїнга» в США. За словами Богуслаєва, поки що ніхто в світі не планує створити аналог літака «Руслан», здатний перевозити до 150-ти тонн вантажів.

Вітчизняний автомобільний оператор отримає кредит на суму 10 млн. євро від Світового банку

Міжнародна фінансова корпорація (МФК, IFC) з групи Світового банку виділить ТОВ «Євро Лізинг» (Київ) великого автомобільного оператора України «Атол Холдинг» кредит у розмірі 10 мільйонів євро на реалізацію проекту з розширення можливості послуг лізингу автотранспорту для малого й середнього бізнесу, а також сільгоспвиробників. Згідно з розміщеною на сайті IFC інформацією, відповідний проект радою директорів схвалено в другій половині квітня цього року. IFC уточнює, що 5 мільйонів доларів передбачається виділити у вигляді кредиту строком на чотири роки, кошти буде спрямовано на реалізацію програм лізингу комерційного транспорту, в тому числі — підприємствами малого й середнього бізнесу в аграрному секторі. Кредит ще на 5 мільйонів доларів строком на п’ять років матиме опціон конвертації в частку позичальника. «Евро Лізинг» створено 2004 року, він надає комплексні транспортні рішення в сфері управління автопарком, послуг фінансового й оперативного лізингу легкових, комерційних, вантажних авто й спецтехніки.

Всупереч інвестиційній «негоді»

Економічні відносини між Україною та Китаєм таки пожвавились. Аналітики засвідчують зростання торговельного обігу, влада декларує стратегію збільшення в найближчі роки об’ємів інвестицій в українську економіку з боку Китаю.

Україна для Китаю традиційно цікава сільським господарством, металом і, звичайно, ж одним із найбільших у Східній Європі споживчим ринком. Саме останній аргумент став ключовим для прийняття рішення щодо обрання України стратегічним полем діяльності для китайської компанії SANY.

Так, під час зустрічі у редакції «Дня» директор міжнародного відділу компанії SANY Джон Вонг розповів журналістам, що попри те, що інвестиційний клімат в Україні не найкращий у світі й компанія вже зіткнулася з деякими проблемами, все ж потенціал ринку та вигідне геополітичне розташування переконали компанію не лише продовжувати працювати на українській території, але й розширювати формат роботи. Компанія SANY працює на ринку України з 2005 року. Ось уже протягом шести років вона реалізує тут техніку для будівництва доріг. Утім об’єми продаж поки невтішні. За цей період українці придбали лише 100 одиниць техніки виробництва компанії. В той час коли проведені фахівцями дослідження демонструють значно вищі потенціали. Саме тому, пояснив «Дню» Вонг, було прийнято рішення про відкриття великого автосалону SANY в Україні та налагодження дилерської мережі. А якщо справи йтимуть добре, то через рік-два компанія відкриє завод, на якому збиратиме свою техніку, повідомив журналістам Вонг. Та коли поява заводу SANY в Україні — поки справа, так би мовити, майбутнього, то салон — цілком реальна перспектива. За словами генерального директора Центральноазіатської компанії SANY Ван Чібіна, останній буде відкритий вже через півроку. Сума інвестицій, яку запланувала вкласти в Україну китайська компанія, складає на першому етапі 10 мільйонів американських доларів. Таким чином, корпорація SANY планує зробити Україну одним із пріоритетів своєї інвестиційної та виробничої діяльності в регіоні Східної Європи та Центральної Азії.

Корпорація SANY заснована у 1998 році. Сьогодні вона входить до числа 50 найпотужніших світових виробників інженерно-машинобудівельної продукції, а за версією журналу Форбс, компанія входить до «топ-компаній Китаю» й є найбільш конкурентоспроможною торговою китайською маркою. Станом на сьогоднішній день корпорація вкладає кошти й має свої виробничі підрозділи в США, Німеччині, Бразилії, Індії. Основна діяльність компанії — це виробництво дорожно-будівельної техніки. На заводах SANY виготовляється та збирається будівельно-інженерні механізми (автобетононасоси й стаціонарні бетононасоси, автобетонозмішувачі) й дорожні механізми (повногідравлічі автогрейдери, вібраційні повногідравлічні катки, асфальтоукладчики), а також ескаватори й бурові машини, гусеничні та автокрани, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».

Газета: 
Рубрика: