Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

19 січня, 2011 - 00:00

ДТЕК орендує «Добропіллявугілля» на 49 років

ДТЕК орендував цілісно-майновий комплекс ДП «Добропілля». Про це повідомляється на веб-сайті компанії. Договір оренди з терміном дії 49 років було укладено з регіональним відділенням Фонду державного майна України в Донецької області за підсумками конкурсу, проведеного в грудні 2010 року. Заявку на участь у конкурсі від ДТЕК подавало ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля». Згідно з повідомленням, операція з передачі цілісно-майнового комплексу в оренду завершилася 4 січня. ДТЕК має намір інвестувати в шахти ДП «Добропіллявугілля» 2 мільярди гривень впродовж п’яти років. Інвестиції буде спрямовано на оновлення парку устаткування, капітальне будівництво, прирізку запасів, оптимізацію відробітки пластів, збільшення довжини лав і побудову системи управління охороною праці відповідно до стандартів OHSAS 18001:2007 на всіх шахтах ДП «Добропіллявугілля». Завдяки інвестиціям до 2015 року в компанії чекають на збільшення обсягу видобутку вугілля в об’єднанні з 2,8 до 5,2 мільйона тонн на рік, а також зниження коефіцієнта травматизму на 50%, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Родовища «Сургутнефтегаза» оснастять українськими електростанціями

Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання (НВО) ім. Фрунзе до кінця 2011 року має намір постачити на адресу ВАТ «Сургутнефтегаз» (РФ) газотурбінні електростанції (ГТЕС) та утилізатори тепла до них для установки на Вачимському і Східно-Сургутському нафтогазових родовищах. Як повідомила прес-служба НВО в понеділок, за допомогою ГТЕС сумського виробництва сумарною потужністю 72 МВт «Сургутнефтегаз» планує забезпечити свої родовища необхідними обсягами електроенергії. Окрім того, завдяки введенню в експлуатацію утилізаторів тепла замовник додатково отримуватиме теплову енергію для власних потреб. У прес-релізі не уточнюється загальна вартість підписаних контрактів, але наголошується, що, за попередніми оцінками, для транспортування всього комплекту устаткування знадобиться близько 230 залізничних вагонів.

Україна та Білорусь підписали договір про транзит 4 мільйонів тонн нафти трубопроводом Одеса — Броди

ВАТ «Укртранснафта» і ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» (БНК) підписали на два роки, з можливістю подальшого продовження, договір на гарантований транзит 4 мільйонів тонн нафти щорік нафтотранспортною системою України з використанням нафтопроводу Одеса — Броди до Білоруського НПЗ в Мозирі. Від «Укртранснафти» договір підписав голова правління компанії Олександр Лазорко, з боку БНК — заступник генерального директора ЗАТ Андрій Шишков. Як повідомив журналістів заступник міністра енергетики та вугільної промисловості України Ігор Кирюшин, у даний час Україна також веде переговори з БНК про можливість прокачування нафтопроводом Одеса —Броди 4 мільйонів тонн нафти щорік для потреб Дрогобицького нафтопереробного заводу (НПК «Галичина», Львівська область), Надвірнянського НПЗ («Нафтохімік Прикарпаття», Івано-Франківська область). Як відзначив після церемонії підписання міністр енергетики та вугільної промисловості України Юрій Бойко, досягнуті домовленості з Білоруссю вигідні. «Ми задоволені розпочатою роботою», — сказав він, не уточнивши конкретних деталей. Окрім цього, за його словами, договір БНК і «Укртранснафти» ніяк не зачіпає інтересів Росії щодо транзиту нафти через Україну до Європи.

В Одеській області можуть створити монополіста автобусних перевезень пасажирів

Одеська обласна державна адміністрація вивчає питання створення спеціалізованого комунального підприємства, яке займатиметься всіма автобусними пасажирськими перевезеннями в регіоні, повідомив голова обладміністрації Едуард Матвійчук під час апаратної наради в понеділок. «Такі стратегічні речі повинна контролювати влада. Я чекаю на пропозиції від Управління морегосподарчого комплексу, транспорту та зв’язку про створення комунального підприємства, яке забезпечить транспортні перевезення в області. І тим самим ми усунемо всі кримінальні, непрозорі чинники, які ще мають місце», — підкреслив він.

Херсонський морський порт хоче освоїти лівий берег Дніпра

Керівництво обласної адміністрації Херсону підтримало ідею розвитку морського порту на лівому березі Дніпра. Про свою підтримку планам херсонських портовиків повідомив заступник голови облдержадміністрації Анатолій Хоменко під час візиту на підприємство. «Обласна державна адміністрація всіляко сприятиме перспективним планам розвитку порту», — цитується Хоменко в прес-релізі Міністерства транспорту та зв’язку України. Як йдеться в повідомленні, порт планує будівництво нового контейнерного терміналу на лівому березі Дніпра. Крім того в планах порту — завершення будівництва нового зернового комплексу й прокладання залізничних колій. «Зерновий комплекс стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку порту до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра. Там також планується побудувати сучасні термінали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинська, що дозволить більше, ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити сотні нових робочих місць, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів», — підкреслив начальник порту Сергій Ігнатенко. За оцінками керівництва підприємства, сьогодні порту катастрофічно не вистачає складських площ і територій для зберігання вантажів. Частину з них доводиться зберігати навіть на баржах. Тому багато сподівань портовики покладають на розвиток інфраструктури лівобережжя, де мають два глибоководні затони, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Газета: 
Рубрика: