Вітчизняні газопроводи модернізують сумським устаткуванням
Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання (НВО) ім. Фрунзе не пізніше за другий квартал 2011 року має намір постачити велику партію кульових кранів на адресу держпідприємства «Укртрансгаз» — дочірньої компанії НАК «Нафтогаз України». Як повідомила прес-служба підприємства, виконання замовлення, яке сумське підприємство отримало після перемоги в тендері, здійснюється в рамках планової модернізації українських магістральних газопроводів. «НВО ім. Фрунзе виграв, обійшовши багато серйозних конкурентів — провідних російських і європейських виробників», — наголошується в прес-релізі об’єднання. За умовами контракту, вартість якого не розголошується, Сумське НВО ім. Фрунзе зобов’язалося виготовити для «Укртрансгазу» понад 1 тис. одиниць замочної арматури майже повного номенклатурного переліку кульових кранів. Цим устаткуванням «Укртрансгаз» має намір забезпечити об’єкти всіх управлінь магістральних газопроводів країни. «До останнього часу близько 95% продукції НВО ім. Фрунзе вирушає за кордон. Сьогодні підприємство дістало можливість збільшувати портфель замовлень за рахунок контрактів, укладених з вітчизняними компаніями», — цитує прес-служба генерального директора Сумського НВО В’ячеслава Романова. Зокрема, зазначає він, сумські машинобудівники готові брати активну участь у модернізації української ГТС в плані її оснащення високоефективним компресорним устаткуванням і замочною арматурою.
Замість небезпечних залізничних переїздів «Укрзалізниця» пропонує збудувати спеціальні шляхопроводи
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») має намір найближчим часом підготувати проект державної програми заміни залізничних переїздів шляхопроводами. «Ми вже місяць працюємо над цією програмою. Ця програма з’явиться протягом місяця», — сказав заступник генерального директора «Укрзалізниці» Сергій Михальчук на прес-конференції в четвер. За його словами, вартість одного шляхопроводу на місці переїзду становить близько 35 мільйонів гривень. За даними Михальчука, наразі на залізницях України діють 5,661 тисячі переїздів, з яких 2,662 тисячі, — з автобусним рухом. На 1,451 тисячі є робоче місце для чергового. Автоматикою обладнані 1,415 тисячі переїздів. По чотири шлагбауми, що дозволяють повністю перекривати проїжджу частину, встановлено на 386 переїздах. За його словами, витрати «Укрзалізниці» на утримання переїздів становлять 300 мільйонів гривень на рік. Нагадаємо, перший віце-прем’єр Андрій Клюєв під час поїздки на 61-й арсенал у Лозовій (Харківська обл.) у четвер повідомив журналістів, що протягом найближчих п’яти-семи років замість усіх залізничних переїздів в Україні будуть побудовані мости й шляхопроводи. «Зараз готуватимемо програму. У першу чергу, фінансуватимемо, щоб у нас були шлагбауми на всіх переїздах. Встановимо скрізь. І одразу друга черга. Працюватимемо паралельно, почнемо будувати шляхопроводи, мости, щоб протягом п’яти-семи років узагалі ліквідувати повністю ці переїзди», — сказав він. За словами першого віце-прем’єра, ця програма буде профінансована з держбюджету: на неї знадобиться близько 2 мільярдів гривень на рік.
Наступного року Київ має намір збудувати сміттєпереробний завод
Київська міська державна адміністрація має намір залучити близько 400 мільйонів євро для будівництва сміттєпереробного заводу в Києві 2011 року. Про це повідомив заступник голови Київміськадміністрації Руслан Крамаренко. «Конкурсу ще не проводили. Наступного року плануємо залучити близько 400 мільйонів євро. Тоді ж і плануємо розпочати будівництво», — сказав посадовець. Він зазначив, що поки невідомо, в кого будуть залучатися ці кошти. Інвестора буде визначено за результатами конкурсу. Нагадаємо, в середині вересня Крамаренко заявив, що в Києві має відбутися інвестконкурс на будівництво сміттєпереробного заводу до 2011 року. Як він вважає, найпридатніше місце для будівництва такого заводу — ділянка в 5 га на Троєщині поблизу ТЕЦ-6. Проект будівництва заводу планується винести на громадське слухання, але після того, як будуть отримані інвестпрозиції. А прем’єр-міністр Микола Азаров у червні запропонував компанії Mitsubishi Heavy Industries (Японія) взяти участь у будівництві сміттєпереробного заводу в Києві.
Українські асфальтозмішувальні заводи тепер і на російських Курилах
Кременчуцький завод дорожніх машин «Кредмаш» (Полтавська область) уперше поставив два асфальтозмішувальних заводи на Курильські острів (Росія). Про це журналістам розповів голова правління підприємства Микола Данилейко. Він повідомив, що у вересні підприємство отримало замовлення на поставку на Курили двох заводів ДС-185 і вже виконало це замовлення. Стаціонарна асфальтозмішувальна установка ДС-185 призначена для виконання дорожніх робіт, її продуктивність становить 42—56 тонн/год. «Ми й раніше постачали свої заводи на Камчатку, на Сахалін. На Курили — ще жодного разу. Тепер наші заводи є й там», — сказав Данилейко. Вартість угоди голова правління підприємства при цьому не назвав.