«Кримський содовий завод» забезпечать власною електроенергією
Австрійська група компаній OSTCHEM Group має намір протягом п’яти років понизити на 7-10% собівартість кальцинованої соди на провідному в Східній Європі підприємстві по виробництву технічної кальцинованої соди — ВАТ «Кримський содовий завод». Як повідомляють у прес-релізі групи, заощадження стане можливим унаслідок комплексної реконструкції енергетичної системи заводу. Протягом реконструкції замість старих парових казанів на основному виробництві буде побудовано сучасну установка високопотенційної пари потужністю 32 МВт. У результаті ефективнішого спалювання природного газу, використання його тепла й редукування пари установка вироблятиме електроенергію, покриваючи до 90% потреб заводу. Згідно з прес-релізом, істотне зниження обсягу закупівель енергоресурсів дозволить підвищити конкурентоспроможність продукції заводу. У прес-службі нагадують, що у 2007-2008 рр. OSTCHEM Group уже досягла максимально можливої продуктивності старої енергетичної системи, увівши в експлуатацію протитискову турбіну потужністю 6 МВт. У результаті «Кримський содовий завод» 2008 року на третину скоротив закупівлі електроенергії, повідомляє Олексій САВИЦКИЙ, «День».
У Миколаєві почали будівництво чергового судна для нідерландської компанії
Одна з найбільших суднобудівельних верфей України — державна акціонерна холдингова компанія (ДАХК) «Чорноморський суднобудівельний завод» (ЧСЗ, Миколаїв) — розпочала будівництво чергового судна за замовленням Damen Shipyard Bergum (Нідерланди). Як повідомляють у прес-релізі компанії, закладка універсального судна дедвейтом 3,8 тисяч тонн, призначеного для перевезення сухих вантажів і контейнерів, відбулася минулої п’ятниці. Проектна швидкість контейнеровоза — 12,3 вузла, максимальне навантаження — 193 контейнери типу TEU, судно завдовжки 88,6 м, завширшки 12,5 м, борт заввишки 7 м, осідання — 5,4 м. Передачу судна замовникові заплановано на червень 2011 року. Перше судно цієї серії було передане нідерландській компанії в березні. Згідно з прес-релізом, нове судно буде дещо відрізнятися від першого: зміни торкнуться деяких суднових механізмів, трубопроводів. На судні буде встановлено абсолютно нову надбудову, зернові перегородки й спеціальні бортові стакани для установки твіндечних платформ у трюмі. Відповідно до нової резолюції «Міжнародної морської організації» (ІМО), фарбування судна вестиметься за новою системою. На підприємстві буде вперше впроваджено стандарти ІМО, що вимагають спеціальної підготовки персоналу та посиленої схеми підготовки поверхні під фарбування.
Українські порти планують розвивати за рахунок приватних інвестицій
Міністерство транспорту та зв’язку України залучить приватних інвесторів для реалізації масштабних проектів у Іллічівському порту та порту Южний. Загальна вартість нових проектів складає майже 470 мільйонів доларів. Крім того, проведено аналіз обсягів та характеристик середземноморських та чорноморських круїзів від провідних світових компаній. Це дозволить Одеському порту у найближчий час збільшити завантаженість пасажирського терміналу за рахунок залучення до порту ще більшої кількості сучасних круїзних лайнерів. Як повідомляється в прес-релізі Міністерства, про стан підготовки інвестиційних проектів було наголошено на засіданні наглядової ради з питань розробки техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) проектів розвитку портів України. Згідно з інформацією, що була представлена членам наглядової ради, за рахунок інвесторів планується будівництво у Іллічівському порту нового контейнерного та «ро-ро» терміналів. Загальна вартість проектів складає близько 289,9 мільйонів доларів та 30,3 мільйона доларів відповідно. На завершальному етапі вантажообіг порту збільшиться на 738 тисяч TEU на рік. Планується також проведення днопоглиблення підхідного каналу і акваторії в порту Южний. Результатом проекту буде розширення існуючих каналів разом з відповідною модернізацією причалів та розворотних басейнів: це дасть можливість порту приймати повністю завантажені нафтові танкери та суховантажні балкери. Загальна вартість проекту становить близько 150 мільйонів доларів. Згідно прес-релізу Міністерства, про готовність виділити інвесторам кредитні кошти для участі у проектах, запропонованих Мінстрасзв’язку, вже заявили Європейський банк реконструкції та розвитку, Всесвітній банк та Міжнародна фінансова корпорація. Вони очікують проведення презентації інвестиційних проектів і вже приймають заявки від інвесторів на участь у проектах, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
На Вінниччині збудують найбільший у Європі завод із виробництва кераміки
Будувати планують у селі Журавлівці Тульчинського району, поблизу котрого є великі родовища високоякісної глини та піску. Вітчизняний інвестор ПП «Ассоль» планує вкласти в будівництво підприємства потужністю 75 мільйонів штук цегли на рік 55 мільйонів євро. Також на подільському гіганті виготовлятимуть керамічну черепицю та плитку. Нині вже обрано майданчик під завод, який буде устатковано обладнанням німецької фірми «LINGL», проект підприємства повністю готовий і нині проходить необхідні погодження. Власне, будівельні роботи ПП «Ассоль» розпочне в першому кварталі 2011 року. Тоді ж інвестор планує розглянути можливість зведення цементного заводу на базі родовищ Надбужанського краю, повідомляє Федір БЕЖНАР, Вінниця.