Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

4 серпня, 2010 - 00:00

Два вітчизняні Ан-148 зацікавили Південно-Східну Азію

Державне підприємство «Антонов» підписало з російською лізинговою компанією «Ільюшин Фінанс Ко» (ІФК) контракт на постачання 2011 року за замовленням однієї з країн Південно-Східної Азії двох нових регіональних реактивних літаків Ан-148. Їх планується побудувати на підприємстві «Серійний завод «Антонов». Як повідомляє прес-служба заводу з посиланням на умови укладеного 30 липня контракту, термін постачання першого літака — за шість місяців. За словами президента-генерального конструктора держпідприємства Дмитра Киви, підписаний компанією контракт — перший на постачання Ан-148 замовникові за межами СНД. «Це результат великої, злагодженої роботи всіх партнерів за програмою, — цитує Киву прес-служба. — Літак Ан-148, який ми зробили, відповідає всім сучасним нормам безпеки та екологічності. У результаті ним зацікавилися не лише вітчизняні, але й зарубіжні авіакомпанії».

Автошляхові під’їзди до столиці «підлатають» у кредит

Україна може отримати від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) кредит у розмірі 450 мільйонів євро на облаштування автошляхових під’їздів до Києва і завершення реконструкції автошляху M-06 Київ — Чоп. Згідно з повідомленням банку, відповідний проект рада його директорів планує розглянути 28 вересня 2010 року. Відповідно до проекту, загальна вартість робіт оцінюється в 1,15 мільярда євро. Окрім ЄБРР, такий же кредит на 450 мільйонів євро надасть Європейський інвестиційний банк. Згідно з проектом, позичальником виступає держава Україна, одержувачем засобів — Державна служба автомобільних доріг («Укравтодор»). Кредит передбачається виділити двома траншами: перший — на реконструкцію автошляхів М-06 і М-07 (Київ — Ковель — Ягодин), другий, — М-01 (Київ — Чернігів — Нові Яриловичі), М-05 (Київ — Одеса), Н-01 (Київ — Знам’янка), Р-02 (Київ — Іванків — Овруч) і розширення 24 км. Житомирської об’їзної на M-06 з однієї до двох смуг. У представництві ЄБРР у Києві уточнили, що в разі успішного просування проекту засобу першого траншу можуть надійти до країни ще цього року.

Ще в одного банку забрали ліцензію

Національний банк України (НБУ) вирішив відкликати банківську ліцензію та розпочати ліквідацію публічного акціонерного товариства «Земельний банк». «Із 2 серпня 2010 року припинено повноваження тимчасового адміністратора Гришиної Ніни Леонідівни, правління, спостережної ради і загальних зборів ПАТ «Зембанк», — говориться в повідомленні Нацбанку. Ліквідатором банку призначено фізичну особу — незалежного експерта Угримова Олексія Миколайовича. Нагадаємо, що за даними НБУ, з початку поточного року ліцензію відкликано вже в семи банків: на початок липня в країні працювало 176 кредитно-фінансових установ.

Російську гідроелектростанцію укомплектують українським устаткуванням

Єдиний в Україні виробник турбінного устаткування для гідро-, теплових і атомних електростанцій, «Турбоатом» (Харків), до грудня 2011 року має намір постачити устаткування для модернізації гідроагрегату Новосибірської гідроелектростанції (РФ). Відповідний контракт, вартість якого не розголошується, укладено в липні. За даними прес-служби підприємства, відповідно до контракту, «Турбоатом» виготовить і постачить поворотно-лопатеве робоче колесо для гідротурбіни типу Kaplan діаметром 8 м. Окрім того, до обсягу постачання ввійдуть закладні частини, механізми турбіни, включаючи спрямовуючий апарат, вал турбіни, підшипники, ущільнення та інші позиції. Загальна маса металевих конструкцій становитиме 800 тонн, у тому числі пристосування для монтажу та запасні частини. За словами заступника головного конструктора з гідротурбін «Турбоатому» Віктора Єфименка, які наведено в прес-релізі, модернізація проходить у два етапи. На першому етапі буде здійснене постачання та встановлення турбіни без заміни генератора, внаслідок чого потужність агрегату зросте з 58,6 до 72 МВт. На другому етапі після реконструкції генератора проектна потужність турбіни збільшиться до 82 МВт.

Рітейлу криза не перешкода...

ТОВ «Український Рітейл», створене 2006 року холдингом «Систем Кепітал Менеджмент» (СКМ), (обидва — Донецьк) для розвитку мережі крамниць «Брусниця», протягом липня 2010 року відкрило чотири крамниці в Запорізькій і Донецькій областях. Зараз мережа об’єднує 66 крамниць. Найближчим часом «Український Рітейл» має намір відкрити 10 крамниць у Харкові та Харківської області, збільшивши тим самим свою присутність у цьому регіоні до 15 крамниць. Нагадаємо, що раніше компанія повідомляла про плани щодо розширення мережі до 100 крамниць до другого кварталу 2010 року. Передбачалося також, що в зв’язку з розширенням обсяг продажів мережі «Брусниця» за підсумками 2010 року збільшиться удвічі в порівнянні з 2009 роком — до одного мільярда гривень.

Обсяги залізничних перевезень зростають

Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») в січні-липні 2010 року збільшила обсяги добового вантаження на 14,1% в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року — до 936,8 тисячі тонн. Як повідомила прес-служба компанії, зокрема, Донецька залізниця наростила даний показник на 8,3%, Придніпровська — на 23,2%, Південна — на 1%, Південно-Західна — на 13,8%, Одеська — на 24,4% і Львівська — на 18,7%. Згідно з прес-релізом, протягом семи місяців 2010 року в середньому за добу вивантажувалося майже 15 тисяч вагонів. За вказаний період один вантажний вагон у середньому перебував у обігу 6,67 доби. Час простою вагону під однією вантажною операцією знизився на 2,61 години — до 40,68 години. Всього залізницями України за сім місяців поточного року відправлено майже 198,6 мільйона тонн вантажів, що на 14,1% більше, аніж торік.

Газета: 
Рубрика: