Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

17 червня, 2010 - 00:00

«Турбоатом» підготував для мексиканської ГЕС нову партію устаткування

10 травня ВАТ «Турбоатом» успішно випробувало і здало під відвантаження направляючий апарат другої гідротурбіни для ГЕС Ла Єска. Як повідомляється в прес-релізі компанії, у присутності представників лабораторії для виконання всіх видів випробувань (LAPEM) і комісії з енергетики Мексики (CFE) було проведено контрольне складання направляючого апарату, включаючи нижнє кільце, кришку турбіни, лопатки та механізми повороту. Було проведено функціональні випробування направляючого апарату, в ході яких перевірялася щільність прилягання лопаток і зусилля, необхідне для їх розвороту. Також було випробувано і здано замовникові вал першої гідротурбіни, вагою 53 т. Перевірено геометрію валу та виконано всі необхідні неруйнівні види контролю. Випробування пройшли успішно, після чого сторони підписали протокол про прийом устаткування, яке зараз демонтується та готується до відвантаження. Роботу над контрактом щодо ГЕС Ла Єска планується завершити в липні поточного року. Нагадаємо, що контракт ВАТ «Турбоатом» спільно з російським концерном «Силовые машины» на постачання устаткування для ГЕС Ла Єска було підписано в березні 2008 року. Згідно з контрактними домовленостям «Турбоатом» виготовить і поставить на мексиканську ГЕС дві гідротурбіни зі вбудованими кільцевими затворами одиничною потужністю 380 МВт, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

«Нафтогаз України» став асоційованим членом «Єврогазу»

Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» стала асоційованим членом Європейської спілки газової промисловості «Єврогаз», повідомила НАК у вівторок. «Сьогодні «Нафтогаз України» отримав офіційне повідомлення генерального секретаря Європейської спілки газової промисловості Жан-Марі Девоса про те, що рада керівників «Єврогазу» одноголосно прийняла ухвалу про асоційоване членство компанії», — говориться в повідомленні. Нагадаємо, керівник «Нафтогазу України» Євген Бакулін і президент «Єврогазу» Доменіко Діспенца 21 травня в Берліні підписали меморандум про взаєморозуміння. Головним завданням діяльності «Єврогазу» є сприяння розвиткові європейського газового ринку, розширення міжнародної співпраці в газовій сфері, забезпечення інтересів європейських компаній у питаннях постачання, продажу та зберігання природного газу. У даний час «Єврогаз» об'єднує 50 членів із 28 країн.

У Iвано-Франківську викуплять вуглецеві кредити за реалізацію енергоефективних проектів

Міжнародний фонд вуглецевих кредитів (MCCF), заснований Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), викупить вуглецеві кредити у державного підприємства «Івано-Франківськтеплокомуненерго», повідомив ЄІБ на офіційному веб-сайті. Згідно з повідомленням, купівлю кредитів буде здійснено в межах Кіотського протоколу після впровадження на підприємстві енергоефективних технологій і скорочення викидів парникових газів. Зокрема, йдеться про модернізацію мереж опалювання із заміною старих бойлерів, установкою бойлерів, які працюють на біомасі, та впровадженні газових когенераційних установок. Як повідомлялося, ЄБРР надав Івано-Франківську кредит на 11,7 мільйона євро на поліпшення комунальних послуг і зменшення втрат енергоресурсів. Учасниками MCCF є Фінляндія, Бельгія, Ірландія, Люксембург, Іспанія та Швеція, а також п'ять представників приватних компаній.

«Пузата Хата» просить про реструктуризацію кредиту

ТОВ «Пузата Хата», щодо якої Господарський суд Києва 27 лютого 2010 року порушив справу про банкротство, звернулося до керівництва Укрсоцбанку (обидва — Київ) із пропозицією почати переговори про реструктуризацію кредиту, зазначається у зверненні мережі ресторанів «Пузата Хата» до керівництва банку. «Нинішня безкомпромісна позиція банку робить неминучим банкрутство «Пузатої Хати», — повідомляється у зверненні. У мережі також зазначають, що банкрутство компанії призведе до втрати п'яти тисяч робочих місць і до зникнення мережі ресторанів, в яких щорік харчуються 14,5 мільйона відвідувачів.

Українські та російські залізничники спільно організовуватимуть швидкісний рух

ВАТ «РЖД» та «Укрзалізниця» за сприяння міністра транспорту та зв'язку України Костянтина Єфименка 14 червня підписали Угоду про спільні дії в організації швидкісного пасажирського руху й розвитку напрямку Москва—Кавказ через Україну. Як повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку, угодою визначено такий полігон пасажирських перевезень у міжнародному сполученні: Москва — Брянськ — Суземка — Київ, Москва — Курськ — Бєлгород — Харків — Лозова — Ростов — Адлер, Москва — Курськ — Бєлгород — Харків — Сімферополь. А основним напрямком для напрацювання можливості створення високошвидкісної спеціалізованої пасажирської магістралі з максимальною швидкістю руху — напрямок Москва — Київ. «Українські залізниці, як і російські, проектувалися і будувалися в один і той самий час. У нас використовуються одні й ті самі технології, одна й та сама техніка, люди. При цьому фундаментальні проблеми, які успадкували наші підприємства, суміжні, як і шляхи їх вирішення», — зазначив Костянтин Єфименко. «Для нас співпраця з «Укрзалізницею» та Міністерством транспорту та зв'язку є, безумовно, пріоритетним питанням, — підкреслив президент ВАТ «РЖД» Володимир Якунін. — Ми пов'язані єдиною мережею, єдиним стандартом, і ми зацікавлені, щоб цей стандарт зберігався». ВАТ «РЖД» та «Укрзалізниця» домовились забезпечувати раціональне завантаження наявних пропускних і провізних можливостей залізничної інфраструктури та співпрацювати в питаннях моніторингу пасажирських і вантажних потоків. З метою скорочення часу на шляху прямування сторони домовились направити звернення у відповідні державні органи про зміну системи проведення прикордонно-митного контролю для перспективних вищезазначених швидкісних пасажирських поїздів, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Газета: 
Рубрика: