Солодке поповнення
Найбільший виробник кондитерських виробів в Україні — кондитерська корпорація Roshen — планує в березні-квітні 2010 року розпочати будівництво у Вінниці кондитерської фабрики потужністю 20 тисяч тон продукції на рік. «У березні-квітні розпочнеться будівництво фабрики у Вінниці. Це буде наша базова шоколадна фабрика», — повідомив президент кондитерської корпорації Roshen В’ячеслав Москалевський на прес-конференції у вівторок. За його словами, інвестиції у цей проект, реалізація якого була минулого року відкладена, становитимуть 340 мільйонів гривень. Будівництво нового підприємства компанія планує завершити за два роки. Москалевський також повідомив, що корпорація вже придбала земельну ділянку у Липецьку Російської Федерації для будівництва другої кондитерської фабрики. Він зазначив, що початок будівництва нового підприємства запланований на кінець 2010 — початок 2011 року. Передбачувана потужність першої черги цієї фабрики становить 15 тисяч тон на рік, а інвестиції — близько 240 мільйонів дол. Розповідаючи про плани компанії, Москалевський також повідомив, що цього року Roshen планує збільшити продажі у натуральному вимірі приблизно на 5%.
Американці купують українську технологію переробки відходів
Компанія TGI Solar Power Group Inc. (TGI Solar, Ред Банк, Нью Джерсі, США), провайдер сонячних та інших чистих технологій і рішень, підписала меморандум про угоду (Deal Memorandum) з українською компанією Ekoplaz щодо отримання ексклюзивних прав на використання її технології переробки сміття в Південній і Північній Америці та Європейському Союзі. Як зазначається в повідомленні американської компанії, за цю технологію, засновану на використанні ефекту високочастотного руйнування в електромагнітному мікрохвильовому полі, вона заплатить 3 мільйони дол. TGI також планує побудувати свої перші потужності в Україні, визначивши місце під них до літа цього року, наголошується в документі. Згідно з ним, технологія допускає, що потужності з переробки сміття можуть бути реалізовані як у стаціонарному, так і в мобільному виконанні.
Український пікап вирушає підкоряти Росію
Один із найбільших суб’єктів авторинку України — Корпорація «Богдан» — починає продажі власного легкового комерційного авто «Богдан» 2310 рick-up, створеного на базі 2110, виробництво якого корпорація освоїла торік. Як повідомив президент корпорації Олег Свинарчук журналістам у середу, з виходом на зовнішні ринки власних автівок корпорація диверсифікує ризики, пов’язані з падінням авторинку України. «Сьогодні ми вже маємо дві дилерські угоди в Росії, і саме з цього ринку почнеться новий етап розвитку нашої компанії», — зауважив він. За словами Свинарчука, нинішнього року компанія планує експортувати близько 1,6 тисячі таких автомобілів, вартість цих авто на ринку Росії становитиме 279 тисяч рублів. «Для інших ринків ціни компанія повідомить після підписання дилерських угод», — наголосив президент корпорації, додавши, що наразі «Богдан» веде активні переговори щодо доступу цього автомобіля й на інші ринки СНД. Крім того, 2010 року «Богдан» планує випустити кілька модифікацій власного автомобіля — авто з відкритою платформою, тентовану версію, а також невеликий рефрижератор. «Звичайно, ми не розраховуємо на численні продажі пікапів «Богдан», покупець повинен «з’їсти» новинку й оцінити її переваги. Сьогодні основні переваги автомобіля — вантажопідйомність і габарити кузова, і, в першу чергу, вартість», — зауважив Свинарчук.
У столиці побільшає нового житла
ЗАТ «Національна будівельна компанія» («НБК», Київ) планує 30 березня поточного року здати в експлуатацію першу секцію будинку по вул. Картвелішвілі, 26, що входить до житлового комплексу «Парковий», цитує прес-служба керівника відділу продажу компанії Дмитра Шостя. За його словами, готовність об’єкту на сьогодні становить 93%. Згідно з прес-релізом, уведення в експлуатацію другої та третьої секції цього будинку заплановане на IV квартал цього року.
Газові родовища Одеське та Безіменне планують освоїти за рахунок кредиту ЄБРР
Державне акціонерне товариство (ДАТ) «Чорноморнафтогаз» (Сімферополь) планує залучити кредит Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) для реалізації інвестиційного проекту з розробки та облаштування Одеського та Безіменного морських газових родовищ. Про це зазначається у звіті Міністерства палива та енергетики України про виконання плану робіт за 2009 рік. «Загальні збори акціонерів ДАТ «Чорноморнафтогаз» 18 листопада 2009 року ухвалили рішення створити ДП «Чорноморнафтогазінвест», що виступатиме бенефіціаром із кредиту ЄБРР», — йдеться в документі. У свою чергу, прес-секретар представництва ЄБРР у Києві Антон Усов у коментарі агентству повідомив, що наразі рано говорити про якийсь певний конкретний проект. «Із компанією ми знайомі, неодноразово проводили зустрічі, але ще зарано говорити про якийсь конкретний проект, і вже тим більше про строки та суми», — зазначив він. Затверджена урядом загальна кошторисна вартість облаштування Одеського та Безіменного родовищ становить 1 мільярд 105,966 мільйонів гривень. На будівельно-монтажні роботи планується, зокрема, направити 800,605 мільйона гривень, на обладнання — 123,134 мільйона гривень, інші витрати — 182,227 мільйона гривень.
Компанія Amway представила нову торгову марку beautycycleTM
Напередодні 8 березня добре знана в Україні компанія прямих продажів Amway презентувала нову косметичну лінію beautycycleTM. За словами розробників нової косметичної продукції (а виробляється вона в надсучасних лабораторіях в місті Ейда, штат Мічиган, США), за основу її формул взято елементи чотирьох природних стихій — землі, повітря, води та вогню, а декоративна косметика увійшла до колекції «Колір». Українського споживача в новій торговій марці beautycycleTM приємно здивує лояльна цінова політика — ціни варіюються від 59-ти до 145-ти грн. Це більш ніж на 40% дешевше за продукцію давно відомої косметичної торгової марки Amway — ARTISTRY. Створення такої відносно доступної торгової марки викликане вимогами часу, кажуть у компанії, і базується на масштабному всесвітньому дослідженні потреб сучасних жінок, проведеному 2008 року. Згідно з даними цього дослідження, 63% жінок користуються засобами по догляду за шкірою щоденно, і за останні десять років ці показники незмінно зростають. Тому продукція beautycycleTM, зазначають представники Amway, орієнтована на жінок, які віддають перевагу зрозумілим та простим у використанні косметичним засобам на основі натуральних інгредієнтів з виключно привабливим співвідношенням ціни та якості.