Для геологічного вивчення надр нафтогазових ділянок потрібні інвестори
Національна акціонерна компанія «Надра України» оголосила дев’ятий відкритий конкурс із залучення інвесторів для проведення геологічного вивчення надр із дослідницько-промисловою розробкою трьох нафтогазових ділянок у чотирьох регіонах. Про це сказано в повідомленні компанії. Конкурс оголошено на вивчення Токарської нафтогазової площі (Луганська область), Ортиницької газової площі (Чернівецька та Івано-Франківська області) і Волосянської площі Гринявського газового родовища (Львівська область). Ці площі раніше вже виставлялися на конкурс, але не були реалізовані. Вартість конкурсного пакета становить 27,243 тис. гривень. Останній день подання заявок — 30 грудня
Українці модернізують кувальний комплекс індійської компанії
Машинобудівний завод «Дніпропрес» (Дніпропетровськ) має намір модернізувати кувальний комплекс компанії Bharat Heavy Electricals Ltd (BHEL, Індія) до листопада 2010 року. Про це сказано в повідомленні «Дніпропреса». «Досягнута принципова домовленість із індійською компанією BHEL щодо капітального ремонту й модернізації кувального комплексу», — сказано в ньому. Обладнання для модернізації «Дніпропрес» повинен поставити до травня 2010 року, а протягом наступних п’яти місяців — провести пусконалагоджувальні роботи.
Військові до 2026 року хочуть замовити 10 кораблів класу «корвет»
Міністерство оборони має намір побудувати 10 кораблів класу «корвет» до 2026 року. Про це на прес-конференції повідомив директор департаменту розробок і закупівлі озброєнь і військової техніки Міноборони Володимир Грек. З його слів, на першому етапі планується побудувати чотири кораблі до 2018 року. Він додав, що контракт на будівництво перших кораблів із Чорноморським суднобудівним заводом (ЧСЗ, Миколаїв) буде підписаний до кінця 2009 року. «Сподіваємося, що ще цього року ми укладемо контракт на будівництво кораблів», — сказав він. Грек додав, що необхідна сума для будівництва кораблів у 2010 році становить 180—200 мільйонів гривень. Крім того, він додав, що попередня вартість головного корабля становить 250 мільйонів євро, а вартість першого корабля серії — 200—210 мільйонів євро. Причому це розрахунки в поточних цінах — при укладанні конкретних контрактів вони будуть коригуватися. Зі слів директора казенного підприємства «Дослідницько-проектний центр кораблебудування» (Миколаїв) Євгена Борисова, у поставці обладнання для корабля будуть брати участь близько 30 українських компаній, а також компанії з Італії, Німеччини, Данії та Франції.
Жертви алкогольного акцизу
Один із найбільших виробників алкоголю в Україні — компанія «Олімп» — зупинила свій лікеро-горілчаний завод «Лик» у Донецьку. «У зв’язку з підвищенням акцизу до 34 гривень (за літр 100%-го спирту) наша компанія була змушена оптимізувати ресурси, реструктурувати виробництво — закрити донецький «Лик» і перемістити розлив експортної програми на завод Prime», — сказала генеральний директор компанії «Олімп» Юлія Самойлова. Крім того, за її словами, цьогоріч компанія поетапно вивела зі свого асортиментного ряду колись флагманську торгівельну марку «Олімп».
40% акцій Київського ЦУМу збираються продати
Фонд державного майна (ФДМ) має намір провести 4 лютого 2010 року аукціон із продажу держпакета акцій ВАТ «Київський центральний універмаг» (ЦУМ), який складає 39,647% статутного капіталу універмагу, за стартової ціни у 25,618 мільйона гривень. Згідно з оголошенням Фонду в пресі, на продаж буде запропоновано 24,398 мільйона гривень ВАТ номіналом 1,05 гривень кожна. За умовами аукціону покупець пакету акцій, що виставляється на продаж, зобов’язаний протягом року перерахувати на рахунок ВАТ інвестиції на загальну суму не менше десяти мільйонів гривень. А також не допускати упродовж п’яти років продажу всього або значної частини майна універмагу, підвищувати рівень заробітної плати співробітників з урахуванням інфляційних процесів, не звільняти співробітників ЦУМу півроку з часу придбання держпакета. Згідно з даними ФДМ, станом на 1 грудня поточного року в ЦУМі числилося 15 співробітників.
За відмову авіакомпанії перевозити пасажира — компенсація
Міністерство транспорту і зв’язку пропонує ввести систему компенсації пасажирові, який летить у або з аеропорту країни-учасника Євросоюзу, в разі відмови в перевезенні з боку авіакомпанії. Згідно з підготовленим відомством проектом правил перевезення пасажирів і багажу, якщо перевізник має намір мотивовано відмовити пасажирам у посадці на рейс, він зобов’язаний спершу знайти добровольців, готових скасувати своє бронювання в обмін на винагороду. Крім виплати винагороди, перевізник зобов’язаний запропонувати пасажирові на вибір відшкодування вартості перевезення протягом семи днів або зміну маршруту. Якщо ж пасажири, які згодні добровільно відмовитися від польоту, відсутні, або їхня кількість не є достатньою, авіакомпанія має право відмовити пасажиру в перевезенні проти його волі. В цьому випадку проект правил передбачає компенсацію пасажирові у таких розмірах: 250 євро — за дальності польоту до 1,5 тисячі кілометрів, 400 євро — для рейсів дальністю від 1,5 тисячі до 3,5 тисячі кілометрів, 600 євро — для рейсів дальністю понад 3,5 тисячі кілометрів. При цьому перевізник має право понизити розмір компенсації на 50%, якщо пасажиру пропонується заміна маршруту перевезення до його кінцевого пункту альтернативними рейсами. Припустиме запізнення пасажира в пункт призначення становить дві години на рейсах дальністю до 1,5 тисячі кілометрів, три години — на рейсах дальністю від 1,5 тисячі до 3,5 тисячі, чотири години — на рейсах дальністю понад 3,5 тисячі кілометрів. Окрім того, пасажир має право на компенсацію в разі скасування рейсу. В такому разі перевізник зобов’язаний відшкодувати пасажиру витрати, якщо він не проінформував клієнта про скасування рейсу за два тижні до відправлення.