Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

15 вересня, 2009 - 00:00

ЄБРР не збирається припиняти співпрацю з «Укрзалізницею»

Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) не збирається припиняти співпрацю з Державною адміністрацією залізничного транспорту України («Укрзалізниця»), повідомив провідний радник ЄБРР Антон Усов на прес-конференції в Києві. «Ми офіційно заявляємо, що ЄБРР і «Укрзалізниця» є довгостроковими партнерами, і ми не розглядаємо можливості припинення співпраці», — сказав він. Водночас, за словами Усова, ЄБРР робить застереження, що всі подальші проекти залежатимуть від структурних реформ, що проводяться «Укрзалізницею». Присутній на прес-конференції провідний банкір ЄБРР Марк Магалецький повідомив, що «Укрзалізниця» виконує зобов’язання перед ЄБРР у повному обсязі. Він також додав, що суть структурних реформ, про які говорить ЄБРР, була сформульована в концепції реформування залізничного транспорту, затвердженій урядом України у грудні 2006 року.

В Україні створили консорціум «Газотранспортні системи»

Один із найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок — ВАТ «Мотор-Січ» (Запоріжжя) і ТОВ «Український транспортний союз» (УТС, Київ) приступили до створення консорціуму «Газотранспортні системи» (Київ) для виробництва й дистрибуції газотурбінних приводів. Як повідомив Антимонопольний комітет України, він уже надав дозвіл засновникам на створення цього консорціуму. «Мотор-Січ» наразі випускає газотурбінні приводи потужністю 1; 2,5, 6,3; 8 і 10 МВт, а також газоперекачувальні агрегати й електростанції на їхній основі. Компанія також розробляє приводи потужністю 20—25 МВт на базі двигуна Д-18Т, який експлуатується на найбільших у світі літаках Ан-124 «Руслан» і Ан-225 «Мрія». «Український транспортний союз» є великим постачальником обладнання для підприємств ТЕК, зокрема, Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України». Обидві компанії-засновники мають досвід співпраці щодо виконання замовлень «Нафтогазу», при цьому УТС постачає насосне обладнання для «Мотор-Січ».

Чи збиратимуть Kia в Iллічевську, буде вирішено впродовж одного-двох місяців

Один із найбільших суб’єктів автомобільного ринку України — корпорація «УкрАВТО» впродовж одного-двох місяців може визначитися з питанням про можливості збереження, або відмову від великовузлової зборки автомобілів, яка була розпочата на Запорізькому автозаводі (на майданчику в Іллічевську) на початку літа цього року. Як повідомив журналістам генеральний директор компанії «Фалькон-Авто», офіційного дистриб’ютора автомобілів Kia в Україні, що входить до корпорації «УкрАВТО», Вахтанг Васадзе, наразі ведеться активна робота з тим, щоб остаточно визначитися з долею SКD-проекту з урахуванням економічної доцільності. «Після скасування 13% мита на ввезення автомобілів SКD-зборка вже не дає переваги компаніям, аби вони могли перенести економію, отримувану від такого проекту, в ціну для споживача... Тому нам сьогодні набагато легше перейти на пряме ввезення авто», — вважає Васадзе. У зв’язку з цим, додав він, «Фалькон-Авто» переходить на продаж автомобілів, що ввозяться з імпорту. Водночас, за словами Васадзе, сьогодні не можна однозначно сказати, що проект великовузлової зборки автомобілів припинений, оскільки треба враховувати і той чинник, що транспортування авто з Кореї є доволі дорогим для ЗАЗа (в контейнері можна розмістити чотири машинокомплекти, проте лише один готовий автомобіль). «Зараз нас цікавить ціна питання, й усе залежатиме від збалансованого підходу до ціноутворення під час транспортування авто з Кореї до Іллічевська», — підкреслив він.

Сім українських компаній створили корпорацію «Євробудінвест»

Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив ТОВ «Фірма «Екорембуд», ТОВ «Управління будівництва Рівненської АЕС» (обидва — Рівненська обл.), ЗАТ «Електро» (Львів), ТОВ «Абсолют-Клімат» (Київ), ТОВ «Спеціалізована пересувна механізована колона №1» (Київська обл.), ДП «Промспецбуд» (Кременчук, Полтавська обл.) і ТОВ «Будівельна група «Капітель» створити корпорацію «Євробудінвест» (обидва — Київ). Як повідомила прес-служба комітету, ТОВ «Фірма «Екорембуд» і ТОВ «Абсолют-Клімат» надають будівельно-монтажні послуги; ТОВ «Управління будівництва Рівненської АЕС» проводить модернізацію та реконструкцію діючих енергоблоків Рівненської АЕС; ЗАТ «Електро» займається будівництвом ліній зв’язку й електропередачі; ТОВ «Спеціалізована пересувна механізована колона №1» здійснює санітарно-технічні роботи; ДП «Промспецбуд» займається оптовою торгівлею будматеріалами, а також здійснює монтаж житлових і нежитлових приміщень; ТОВ «Будівельна група «Капітель» займається житловим будівництвом. Корпорація в майбутньому збирається реалізовувати масштабні інвестиційні проекти у сфері дорожньо-транспортного, житлового та промислового будівництва в Україні й інших країнах, а також брати участь у реалізації державних програм із промислового й житлового будівництва.

Газета: 
Рубрика: